Gå til innhold

Betennelse i skulderen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan hjelpe meg litt...

I går våknet jeg med skikkelig "strekk" i kappemuskelen i skulderen, følgelig hodepine og stivhet i nakke og rygg. Sånn som man pleier å få når man har sovet feil.

Regnet med at dette kom til å gå over iløpet av dagen, men det har bare blitt verre. Nå er det smertefult å i det hele tatt bevege armen, det blir litt bedre etter noen timer i konstant aktivitet ( har selvfølgelig en fysisk jobb).

Kan det være en betennelse som begynner å brygge, selv om jeg ikke har noen andre sykdomstegn? Eller er det bare snakk om en strekk i muskelen?

Har egentlig aldri opplevd hverken det ene eller andre så jeg aner rett å slett ikke håper det er noen med erfaring her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke blir bedre iløpet av et par dager ville jeg gått til legen og fått det sjekket. Godt mulig det er en betennelse, og da pleier Voltaren å hjelpe godt.

God bedring =)

Skrevet

Prøv om Ibux eller Naproxen hjelper.

Skrevet

Bruker ibux og ibux gel... Vet jeg reagerer alt for tidlig på det her, men av en eller annen grunn liker jeg å vite grunnen til jeg har vondt, da gjør det ikke så vondt på en måte.

Satser på at det blir betraktlig bedre ved å hvile armen nå i helgen og satser STORT på at det bare er en strekk og litt overbelastning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...