Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Svigermor passet 5 åringen i dag fordi barnehagen er stengt. Veldig glad og takknemlig for det. Rett før kl. 15 ringte hun og sa at nå var eldste på 15 kommet hjem, så hun sendte han ut en kjapp tur med bikkja og så skulle hun dra h jem... Ble så paff at jeg ble stum og ikke fikk sagt noe på det. Vel, vi vet jo ikke når eldste blir hentet fordi han skal til faren sin i dag. Blir jo krise om denne faren dukker opp før meg, han komme når det passer han og selv om han får beskjed så kan han finne på å komme tidlig og lage kaos.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Det er jo ingenting å bli paff av. Da sier du bare til svigermor at du ønsker at hun er der til du kommer hjem, p,g,a at eldste skal til sin far.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Er det noe å tro da? Enten har dere avtalt når dere kommer hjem, ellers så spør du nå. Er vel ikke unaturlig at svigermor tenker at 15-åringen kan passe 5-åringen til dere kommer hjem - dere hadde vel ikke tenkt å komme sent på kvelden heller? Jeg ser ikke det store problemet - hvorfor spure du ikke når hun ringte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå