Gå til innhold

Svigermor:@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor gjør meg gal for tiden. Sambo har et barn fra før som han ikke har kontakt med fordi ex'n hans er ikke helt rett og nekter han og se barnet vis han er sammen med meg og ikke henne... Nå har svigermor begynt å planlegge at jeg og sambo skal møte denne ex'n og barnet når vårt barn kommer. og hun mener at når barna blir gamle nok kan de besøke hverandre. Jeg vil jo de skal bli kjent men etter alt som har skjedd rundt dette med hun ex'n så vil ikke jeg ha noe å gjøre med henne, og barnet mitt vil jeg ALDRI nærme meg henne med. Svigermor mener jeg er et monster fordi jeg er fast bestemt på at barnet mitt IKKE får reise ned på besøk til sin bror mens han bor hos sin mor. kan da si at denne ex'n har gjort alt hun kunne for å prøve å bryte forholdet mellom meg og sambo og hun har truet meg og sakt hun skal ta livet av barnet mitt. er jeg da et monster fordi jeg vil beskytte vårt barn mot henne..?

Blir si irritert når Svigermor styrer på det viset. jeg syns hun har rett til å invitere denne ex'n på besøk til henne rundt den tiden jeg har termin. (dette gjør hun nok slik at hun er helt sikker på at vi ikke kan reise bort)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igrunn ikke så mye å si til dette annet enn at far bør grow some balls, og at svigermor ikke har noe med hvordan dere gjør dette.

Skrevet

Her var det litt jeg ikke hang med på:

1) Din manns ex har truet med å drepe deres ufødte barn?

2) Svigermor har invitert exen til å bo hos henne når du har termin?

3) Svigermor forventer at du sender ditt barn på alenebesøk (når gammel nok) til exen?

1) Vet ikke hva jeg skal svare på drapstrussel - er det alvorlig nok ville jeg anmeldt, dersom du ikke ser på det som reelt, ville jeg latt det ligge, men selvsagt aldri latt henne være alene med mitt barn.

2) Der får din mann ta en prat med sin mor. Hun kan ikke forvente at du skal treffe eksen, men at din mann treffer sitt barn må du jo tåle, men det er vel noe uheldig tidspunkt vil jeg påstå. Svigermor kan uansett ikke forvente at eksen skal få treffe ditt barn... eller at din mann i det hele tatt bruker tid hos henne fra fødsel og de første dagene.

3) Helt unaturlig med mindre ungene blir bestisser og ditt barn erstor nok og vil reise alene. Det er naturlig at bror kommer på besøk til sin far for å hilse på både far og søsken.

Skrevet

drit i henne.

at samboeren din er å treffer sitt barn er jo greit.

er skilsmissebarn, og jeg hadde ALDRI besøk av halvsøskene mine hos mamma, måtte til pappa for å se dem.

glad jeg ikke har svigermor ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...