Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Vi har et krevende barn på 1 år. Hin har også små søsken. Vi har vært sammen i 12 år og min mann har alltid lyst på sex og er alltid klar. Jeg orker ikke hver dag akkurat nå. Jeg liker sex men blir psykisk sliten av hver kveld å få en erigert penis stangende i meg, hintende og tryglene. Det er spørsmål hver kveld. Så jeg lurt på å lage en avtale om sex fast to dager i uken. Slik at jeg ikke får dette maset hver kveld. Er det veldig kjipt av meg? Kan jo virke litt lite spontant. Men vet ikke om noen annen løsning. Maset hans begynner å tære på min lyst. Det er ikke kjekt å si nei. Vi har i snitt sex to ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Det finnes kun en løsning: PRAT MED MANNEN DIN.....!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Ja, jeg vurderer å foreslå to kvelder i praten.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Sov på sofaen om du ikke orker din mann som stanger lystent på deg... Å avtale faste dager, kan snu seg mot det. Tenk om du ikke har lyst den dagen da... så "må" du likevel for det er avtalt... du kan komme å føle deg brukt. Jeg vil foreslå å snakke med mannen din, forklare for han hvordan du har det. Jeg er sikker på at din lyst kommer tilbake når barnet er litt større. Veldig dumt å love deg bort på den måten...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Har en bedre idè, hva med at du avtaler at du tar initiativ til sex, 2 ganger i uka og selv ser an formen når du har lyst og overskudd. Så blir det litt mer overraskelse og ikke alt for planlagt. I tillegg kan du kreve at han gjør litt mer for deg, slik at det også blir givende for deg å ha sex. For meg har det mye å si at mannen ikke begynner å fomle nedi underlivet mitt uten noe forvarsel, liker å bli pirret lenge og selv si fra når jeg vil han skal ta på meg der. Er så heldig å ha en mann som er en fantastisk god elsker som virkelig vet hva jeg liker og hva som gir meg lyst på mer. Så selv om jeg er sliten så er det aldri nei, det gir mer overskudd og så sover jeg bedre på natta etter han har skjemt meg bort etter notene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 haha.. jeg skjønner så godt hva du mener. hver kveld når vi legger oss kommer det en errigrert penis å dulter borti rompa mi.. på en litt bedende måte.. i blandt blir jeg sliten av å tenke på hva jeg skal bruke som unnskyldning denne kvelden for at han ikke skal bli skuffa, å i blandt har jeg gått med på det bare for å slippe unna praten. det har vist seg at jeg er mye mer gira på dagtid enn på kvelden, og har derfor begynnt med en runde etter jobb før vi henter barna i bhg. men det er fordi jeg er så heldig å være ferdig kl 1 da! =) d funker for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå