hirse 76 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei Skal arrangere ytdrikkingslag for min venninnne. Noen av dere gifteklare jenter som har noen tips til hva dere kunne tenkt dere å gjøre på deres utdrikkingslag?? Håper svar slik at et flott lag kan arrangeres:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 La det bli en god dag, og ikke et utdritningslag. Samles, spise deilig lunsj, spa/hudbehandling el.l. til bruden, gå ut og spise på kvelden, el.l. Men la bruden slippe barnslig og pinlig påkledning og utdriting, det er overhodet ikke morsomt, verken for bruden eller de som må se på, det er kun morsomt for berusete venninner.....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Ja takk begge deler! Klart det kan bli morsomt å "drite ut" bruden litt, bare pass på at det ikke blir for mye. Litt av dagen synst jeg hun kan gå i et morsomt "kostyme" også. Vi hadde sumobryting, middag, litt utdriting og en quiz. Vi var få jenter så vi slo oss sammen med guttene utpå kvelden. Jeg gav også et lite gavekort til min venninne. Jeg skal nå være forlover igjen og vi skal på seiltur og grille. Jeg har kjøpt en litt spesiell badedrakt til bruden og hun skal få lov til å ta et bad. En annen venninne skal være fotograf og lage en fotobok til bruden. God mat, litt alkohol....så blir det perfekt!
najs Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er enig med at du kan godt droppe flaue kostymer, det blir bare pinlig. Det blir litt harry med kostymer og drite-seg-ut-oppgavaer. Men å spille inn CD har vært en hit på flere utdrikkningslag. Da deltar alle og det blir en god stemning. Hvordan er hun som type? Er det noe hun drømt om å gjøre? Ellers så er SPA alltid en hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå