Gå til innhold

Helvetes idiot av samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I over 6 måneder har jeg nå klaget på at oppvaskmaskinen er ødelagt og at den må fikses.

Han er så jævla treig og har bare oversett min konstante gnåling og spørsmål om å få dette fikset.

Jeg kunne gjort det selv men jeg har ikke peiling på slikt og det er han som styrer slike ting hos oss.

NÅ sier han plutselig: jeg har i dag snakket med søsteren min og hun sier at vi burde få fikset oppvaskmaskinen.

JAVEL.... fordi søsteren mener det så må det faen meg gjøres....men når jeg mener noe da blir det oversett....

helvetes idiot...jaja må bare være glad det blir fikset.

Måtte få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe... Er det ikke typisk mannfolk?? :)

Skrevet

Faen jeg er så forbanna at jeg kunne kastet hele oppvaskmaskinen etter den jævla dusten.

Jeg har seriøst i 6 måneder vasket opp kopper etter 4 barn og to voksne...hver JÆVLA dag... hvert besøk...til slutt ble jeg så provosert at jeg kjøpte pappkopper og tallerkener og serverte kaker på når vi fikk besøk... hehe

faen idiot av mann....

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Min mann hadde sammen tendensen.

Vi skulle skifte vinduer og jeg foreslo da at vi i samme slengen utvidet gangen litt (den var 1x1 m og alt for liten). Jeg fikk beskjed om at det var for dyrt. Så sier svigerfar det samme... Ja,ja det var nok lurt å få gjort samtidig ja...

Gjett om han fikk høre den du...

Hadde oppvaskmaskinen vår blitt ødelagt og det ikke hadde skjedd noe på den fronten, så hadde han vært nødt til å ta del i oppvasken. Tenker vi da hadde hatt ny oppvaskmaskin før jeg hadde fått trekt pusten tre ganger.

Skrevet

Typisk mannfolk ja hehe... Bare få noen andre å fikse det om han ikke gjør det ;)

Skrevet

Mandag denne uka var begeret mitt fylt og jeg tok ikke og vasket mer. Kan dere da se for dere hvordan kjøkkenet så ut i går etter 4 frokoster, 4 middager osv?

Det var glass og kopper overalt men jeg ga FAEN!

Tror dere faen meg ikke idioten inviterer inn en vilt fremmed som vi skulle kjøpe noe hos... inn på kjøkkenet hvor det bugnet i matrester og dritt fra 4 dager.

Herregud jeg skjemtes RÆVA av meg. Så da var det faen meg pån igjen. Han ser faen meg ikke at det trengs å vaskes opp. Hva feiler det menn?

Helvetes mannfolk!

Skrevet

Sorry at jeg banner så mye men jeg er frustrert. Beklager om noen føler seg brydd. Egentlig er jeg en søt og snill kone men i dag klikket jeg bare.

Skrevet

Mannfolk tenker ikke som oss og ikke er det dem som må vaske opp kopper;) Bare å si at han må vaske opp fra nå av så lenge maskina ikke er fikset ;)

Skrevet

Min er også slik OG glemsk.

Jeg kan foreslå noe og han rynker bare på nesa.

Så kan han komme en uke senere og presentere min idè (som hans) meget entusiastisk. Da har han ruget på idèen og glemt det var min idè.

Tosk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...