OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Ble gravid på mini piller, så det var ikke planlagt, men vi hadde likevel vent oss til tanken på enda en liten tass.. Hcg hadde sunket fra 143 til 79, var bare 3+ når jeg fant ut at jeg var gravid.. Noen andre som har opplevd lignende? Ble dere gravide i ettertid, i såfall, gikk det bra da? Vi har bestemt oss for å prøve på nytt når kroppen har kommet seg.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Huff da, det er ikke noe morsomt! Jeg har mistet jeg også (i uke 9), og det var på en måte en sorgprosess jeg måtte igjennom etterpå.... spesielt fordi vi da hadde prøvd i nesten 1,5 år. Men jeg ble gravid igjen etter bare tre mnd. Har forresten hørt at det er letter å bli gravid igjen etter en SA, men vet ikke om det finnes noe dokumentert forskning på det. Lykke til, så håper jeg den sitter igjen snart!
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2011 Takk for svar. Jeg har jo ikke visst om dette så lenge, men sørger likevel.. Føler jeg har "ødelagt" ved å bruke mini piller+ pluss mye stress på jobb.. Mini pillene er kastet og vi vil gjerne prøve på en til, så snart det lar seg gjøre! Kommer til å være veldig nervøs neste gang:S Hadde et flott og ukomplisert svangerskap sist, så hadde nok forventa at ting skulle gå bra nå også.. Jeg har også hørt det er letter å bli gravid igjen etter SA, også har jeg hørt at det er lettere, jo tidligere man prøver?
Zupermam Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Det er trist, men det skjer veldig ofte, oftere enn man aner, før det hender en selv. Da oppdager man at mange rundt seg har vært igjennom det samme. Jeg hadde en MA før jeg fikk laget eldstemann. Det føltes veldig traumatisk og uvirkelig, men så gikk det 1 mnd, og så satt spiren til Storebror der. Det samme hendte før Lillebror kom til, men der klaffet alt 3 mnd etter en SA, så nå har vi to flotte gutter her. Jeg var veldig utålmodig etter å sette i gang på ny etter begge disse hendelsene, så jeg målte eggløsning med en test fra apoteket, da visste jeg iallefall at vi hadde sex når sjangsen var størst:). Og det ble funket det altså
sthans Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Har heldigvis ikke opplevd det (men kjenner mange som har), men ville bare si lykke til! :-)
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2011 Zupermam: Det er nok ganske vanlig ja, men veldig få som snakker om det! Håper syklusen min kommer fort i gang igjen, den har jo vært veldig ustabil når jeg har gått på Conludag. Blødde heldigvis ikke så mye etter SA, sikkert fordi det var så tidlig i sv.skapet. sthans: Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå