Gå til innhold

Mista spira vår:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid på mini piller, så det var ikke planlagt, men vi hadde likevel vent oss til tanken på enda en liten tass..

Hcg hadde sunket fra 143 til 79, var bare 3+ når jeg fant ut at jeg var gravid.. Noen andre som har opplevd lignende? Ble dere gravide i ettertid, i såfall, gikk det bra da?

Vi har bestemt oss for å prøve på nytt når kroppen har kommet seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist å lese om tapet av spiren deres, vet så inderlig godt hvordan det føles å miste! Selv mistet jeg i fjor sommer, var da i uke 11/12 og hadde som deg, blitt uplanlagt gravid. Vi gledet oss likevel masse og hadde vent oss til tanken på å få barn nr.3, så sorgen var derfor ekstra tung å bære da kroppen oppfattet signalene og ultralyd viste at den lille spiren hadde gått til grunne svært tidlig i svangerskapet.

Blødde mellom 1-2 uker etter aborten (hadde med. abort v/cytotec, ikke utskrapning) og nøyaktig 6 uker etter hadde jeg min første mens, da uten eggløsning. Testet med el-tester i etterkant og 9. uken etter abort ble jeg gravid igjen. Var engstelig og redd i begynnelsen, redd for en ny abort og særlig i uke 7 da jeg hadde en liten blødning som heldigvis viste seg å være ufarlig, men de første ukene var tunge å komme igjennom! Tiden gikk, magen vokste og lørdag 23.april 2011 ble verdens nydeligste jente født! :)

Jeg håper dere er like heldige som oss og blir raskt gravid igjen. Sannsynligheten for at det da skal gå bra er mye større enn at det skal gå motsatt vei. Ønsker deg masse lykke til med ny prøveperiode :)

Mange varme og trøstende klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessa!<3

Tusen takk for svar. Så utrolig godt å høre det gikk bra under neste graviditet!

Hadde et knirkefritt svangerskap sist, så man får seg en liten vekker når det går dårlig.. Det KAN skje..

Jeg var jo ikke så langt på vei, og ikke hadde jeg visst om det så lenge, men føler likevel en slags sorg over det som kunne ha blitt..

Kommer til å bli veldig nervøs neste gang..

Jeg blødde ikke i mer enn tre dager heldigvis, så jeg håper kroppen kommer seg fort igjen så vi kan sette igang med prøvinga:)

Kos deg masse med den lille, baby tida går så altfor fort!

Klem

Skrevet

Huff så leit:( Jeg mista i uke 11 for 4 uker siden. Kroppen jobber med å få igang mensen. Har spotta i ei uke snart... Det å miste er grusomt! Man er så forventingsfull og har så mange drømmer, så plutselig er det bare over.. Jeg hadde utskrapning, hadde en ma, og fosteret hadde vært dødt i to til tre uker uten at jeg merka noe.

Lykke til i tiden fremover, og lykke til med prøvinga:)

Skrevet

Det er virkelig grusomt! Jeg hadde også begynt å se for meg hvordan det ville bli, at lille skulle bli storebror, er det enda en liten prins, eller kanskje ei prinsesse?

Det er så utrolig trist....

Håper kroppen kommer seg raskt så vi kan gjøre et nytt forsøk! Denne gang uten mini piller og MED folat:)

Ønsker dere masse lykke til også!:)

Skrevet

så utrolig trist å høre!

ønsker deg masse lykke til igjen når dere setter igang med prøving igjen og at det svangerskapet går på skinner.

Skrevet

Tusen takk<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...