Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Jeg reiste hjem fra sykehuset 3 dager etter KS. Alt ser ut til å ha gått fint! Jeg har fått med bandasje til å bytte hver dag, og i dag tidlig så jeg at det er bittelitt gult på den ene siden av bandasjen. Kan det være en begynnende betennelse? Såret ble sjekket av JM i går, og så da helt fint ut. Noen som vet hvordan de tidlige tegnene på infeksjon i såret ser ut?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Så lenge det er bittelitt gult trenger du ikke bekymre deg. Litt gul væske kan også være væske fra skorpedannelsen på såret. Du sjekket igår og alt så fint ut, og du skal sikkert sjekke det igjen snart. Om du er redd så tar du en telefon i sykehuset og rett og slett spør så slipper du å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Såret mitt væsket i 5 uker det! Var inne på fødselspoliklinikken flere ganger, og det var ikke noe galt. Det var rett og slett sårvæske og kirurgen mente jeg bare skulle være glad det kom ut istedenfor å fylles opp på innsiden. Det jeg skulle være obs på var om huden rundt der det væsket ble rødflammete og varm, da kunne det være betennelse, det samme om jeg fikk feber.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Bare pass så du ikke får feber og det begynner å veske masse! Jeg fikk betennelse og gikk til legen annenhver dag i 3 uker for å skylle gjennom. Ikke snakk om at jeg skulle få antibiotika nei, ikke før de fant ut at jeg hadde gule stafylikokker og e-coli i såret fikk jeg medisin. Antibiotikasalve, og etter en uke såg det perfekt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå