Gå til innhold

mannens eks är gal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag har länge jobbat hårt för att ha förståelse för henne och inte blanda mig in, min man har ett barn med sitt eks och jag vill att deras sammarbete ska fungera lika bra som det jag har med min eks. Men det är helt omöjligt, hon spottar och fräser hela tiden, vill inte höra talas om mig eller min dotter och jag kan faktiskt med handen på hjärtat s¨ga att hon prövar allt för att få det att ta slut mellan mig och min kära.. Nu är jag gravid 8 veckor på väg och det enda svarta molnet på våran himmel är hennes reaktion, vi vet båda att det kommer bli helvete på jord och jag veti nte helt vad jag ska göra.. Har aldrig mött dama, har föreslagit det för att ofarligöra situationen men nej hon sätter upp krav på alla i sin närhet, alla som känner henne och min man får inte lov att umgås med mig. Toppen av allt var när mannen min fick frågan om att vara förlover till sin bästa kompis (som ska gifta sig med väninna till eksen) när hon fick veta det så gav hon alla bara starkt besked om att jag inte var inviterad..

Aaaaarhg nu är jag bara arg, det är så mycket och jkag håller mig rolig men en människa som har på sig offertröjan och leker diktator samtidigt fungerar inte helt för mig...

Det har varit över mellan henne och min kära i snart 3 år och han och jag har varit tillsammans i 1 år så det är ju inte så att jag "stal" honom heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, trøst deg med dette.. De to er ikke sammen lenger for en grunn, og du kom inn i bildet to år etter det ble slutt mellom dem så hun kan ikke si noe imot deg..

Min manns eks var litt på samme måten. Hun ville hele tiden være der jeg og min mann var (fest/ filmkveld osv..) men vi sa ifra at vi ikke var interessert i å ha henne rundt oss fordi hun ikke var en del av livet vårt (ingen barn er med i bildet her :) ) . Så da sprakk det for henne og hun mente ditt o mente datt og spredde diverse ting osv..

Tragisk..

Du burde blitt invitert i bryllupet siden din mann er forlover, så hun eksen hans har INGENTING å si der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...