Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/se-linnis-sexy-og-pinlige-fotosession-3340429.html
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 jeg elsker Linni. Hun virker som ett ærligt og fint menneske...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Hehe, når jeg trykte inn på linken, så kom det opp en annonse om laban seigemenn og tenkte hmmm...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Tja, ville jo vært ille om du fikk hjernen hennes med på "kjøpet"... Helt ærlig så blir den kroppen litt for kunstig for meg....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Drept også? Hun er slank fordi hun spiser som en mus og hun har silikon i puppene, trenger ikke hverken drepe eller være trollmann for å få til det Jeg synes naturlige pupper og mer veltrente kropper er penest jeg da, så om jeg skulle drepe for å få "arve" en kropp hadde det ikke blitt Linni gitt.. Men vi er alle forskjellige heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Drept?? Hmmmm... Alt for store pupper! Er ikke noe fint på en så spinkel kropp..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Da syns jeg min egen faktisk er finere... Joda, mangler litt silikon i puppene, men mine har holdt liv i fire unger i spebarnstiden.. men ellers, så er magen min flat, uten å disse... slik linnis gjør... og ganske mye mer veltrent.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Til dere som henger seg opp i at jeg kunne DREPT- det er jo bare et utrykk-kunne gjort det meste for å si det slik-hun er rålekker!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 Skjønner jo at det er et uttrykk.. Men skjønner ikke hvorfor?? Ikke så mye som skal til om du vil se sånn ut. Silikon str alt for stor, lite mat og litt trening så vips
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #10 Skrevet 6. mai 2011 Hvis man kunne velge hadde jeg nok valgt Kaley Christine Cuoco i stede. Linni blir litt "falsk", men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #11 Skrevet 6. mai 2011 Hvis man kunne velge hadde jeg nok valgt Kaley Christine Cuoco i stede. Linni blir litt "falsk", men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #12 Skrevet 6. mai 2011 Vel, kroppen hennes er ikke så vanskelig og få..Bare spis minimalt, tren en masse og fyll inn med silikon der det skal være stort. Voila.... Derfor jeg mener glamourmodeller er billigvarianten. ALLE, absolutt ALLE kan bli det. Bare bli tynn nok, store nok pupper også fikser make-up det som måtte være av defekter i ansiktet.... Nå har ikke alle selvdisiplin nok til å slanke seg så mye og til å spare til nok silikon, men sånn i utgangspunktet kunne vi alle sammen blitt glamourmodeller...Uten problem... Da er jeg mer imponert over Marit Bjørgen, Therese Johaug, Beyonce og ja, hun boksedama vår ) Husker ikke navnet ) DET er kropper jeg misunner, med styrker og egenskaper det ikke er alle forunt og få)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #13 Skrevet 6. mai 2011 Puppene hennes er jo alt for stor ei forhold til kroppen. Hun er tynn, pen kropp, men ikke noe sånn helt rålekker synes jeg. Triana Iglesias derimot, hun er lekker!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #14 Skrevet 6. mai 2011 Det er da vel ikke noe flott med et oversminka beinrangel med gedigne ballonger av noen silikonimplantater? Hver sin smak....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå