*3 prinsesser* Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Vi prøver å bli gravide her i huset, og jeg har vært klar for dette i flere år. ( Begynnte å prøve sist mnd). Så nå er jeg utrolig utomodig! Status; Første dag siste mens var 25. april...det betyr at siste syklus varte 31 dager...men hadde ikke spotting først.....Syklusen varierer litt mellom 28-31 dager. Jeg får oftere spotting når syklusen er kortere tror jeg. I dag fikk jeg en stor slimklump ut da jeg var på do. Dette pleier å skje 1 dag i syklusen fra ca. dag 12-14. Det er denne ene gangen og i en stor mengde. Kan noen si meg hva det er? Er det eggløsning? Er det akkurat når denne kommer ut jeg kan bli gravid, eller før eller etter? Og hvor lenge er jeg fruktbar? Jeg er veldig takknemlig for mange svar:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Vanskelig å si ettersom det er så forskjellig fra person til person! Men om man har slim rund EL-tid så kan det jo godt hende at det er EL-slim Det sies vel at man bør ha sex ca annenhver dag rundt EL, for egget lever vel ikke mer enn kun 1 døgn, mens sæden lever flere dager! Neste mnd så begynner dere med å ha sex annenhver dag etter mensen er ferdig, så er dere halvveis sikre på at dere treffer EL ihvertfall
Strandloppa og lillebror Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Jeg mener at jeg leste et sted at noen kan få en liten blødning rundt el, og da betyr det at man er ekstra fruktbar akkurat da. Men husker ikke hvor jeg leste det eller hvor seriøst det er. Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå