Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Er ganske så rådvill for tiden. Har en prematur baby som helst skal sove oppå oss hele natten. Det hadde gått fint det, om jeg ikke plagdes med bekkenet. Jeg får smerter om jeg har henne oppå meg i mer enn en time av gangen. Mannen sover med henne på seg nå, men han jobber, så det blir utrolig slitsomt i lengden. Har prøvd det meste. Det er bygd reir i senga, hodeenden er hevet veldig mye. (Hun gulper mye når hun ligger på rygg. Prøvd å gi mindre kveldsmat, rape henne godt osv. men hun kan gjerne gulpe 1,5 time etter mat. Hun gulper snodig nok ikke når hun ligger oppå oss på magen.) Helsesøster sa vi godt kunne se bort fra regelen med samsoving og gjøre det. Men nå fungerer ikke det heller.. Så.. er det helt ulovlig å legge henne på magen?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg ville ikke latt henne sove på magen. Selv nå som min datter er over 1 år er jeg skeptisk til å la henne sove på magen pga faren for krybbedød. Hvis du lar babyen din sove på magen, så kommer hun ikke til å ville slutte med det heller.. Jeg ville snakket med helsesøster og fulgt hennes anbefalinger om jeg var deg. Hvis hun mener det er ok, så vurder det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå