Gå til innhold

"Gravid eller ikke?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg har lenge ønsket meg barn. Da jeg å typen min bestemte oss for at naturen skulle gå sin gang, sluttet jeg på p-piller i januar og har ikke hatt mensen siden mars. Jeg tok en grav test hjemme, og den viste en sterk rød strek også dukket det opp en svak strek litt etterpå. Jeg var veldig usikker og dro til helsesøster der jeg tok enda en test, den viste akk det samme. Kan det bety at jeg er gravid? Kan det være at jeg testet fortidlig siden den ene streken er veldig svak?

 

Føre jeg tok testene, sa typen til meg at puppene mine hadde blitt større og strutta mer utover. Jeg har hatt skikkelig ømme bryster, men begynner å gi seg litt igjenn nå. Har også hatt kjempe kramper i magen akk som sterke mensen smerter. Er dette symptomer på graviditet?

 

 

Takk på forhånd for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du kan kjøpe en clareblue grav.test med uke-indikator. Min første test så så vi nesten ikke strek nr2 i d hele tatt, så vidt den kunne skimtes, men fra før av så vet jeg at dette betyr graviditet for meg. Kjøpte likevel en slik test m ukeindikator litt senere som bekrefetet svangerskapet.

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...