miamipia Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Er det noen som har erfaringer med voksesmerter her? Lyst å dele råd og tips med meg? Min lille gutt plages veldig med dette, spesielt nå når snyen forsvant og aktivitetsnivået økte betraktelig med løping, sykling, hopping og klatring. Han våkner etter noen timers søvn og er helt stokke stiv i beina. det ser rett og slett ut som har har en sinnsykt kneppsenna eller noe sånt. Vi bruker varmt bad og massasje som en del av kveldstelle, og når han får det i løpet av natta så prøver vi å massere så godt vi kan og samtidig roe han ned. Til tider har det vært så ille at han har fått stikkpille (paraecet) ..... Synes det er veldig vondt å se han ha det så vondt. Er det noen som har noen SUPER-RÅD?? Tusen takk...
lille sprelle Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Ingen store superråd. Husker at jeg ble lagt i badekaret med nattøyet på om natta (i så varmt vann som mulig) da jeg var barn og våknet sammenkrøllet uten muligheter for å rette meg ut. Det hjalp og jeg sovnet umiddelbart etterpå. Massasje vet jeg andre har brukt.
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Pappaen min pleide å pakke inn bena mine i varme håndlær. Og jeg lå med beina høyt. Det hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå