Gå til innhold

Hva betalte dere for privat tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker så dyrt her hvor jeg bor, men rundt 1000 kr er kanskje normalt? Mener jeg betalte 500 sist svangerskap, men det er jo et par år siden nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kjempe heldig og oppdaget at min gynekolog (som jeg var henvist til tidligere), bare tok 100 kr for UL.! Benyttet meg av dette to ganger i begynnelsen. :-) Ellers undersøkte jeg prisen på Volvat og der kostet det 1000kr. tror ikke det er så unormal pris..

Men ta noen telefoner, kanskje du er like heldig som meg!!

Skrevet

Jeg var kjempe heldig og oppdaget at min gynekolog (som jeg var henvist til tidligere), bare tok 100 kr for UL.! Benyttet meg av dette to ganger i begynnelsen. :-) Ellers undersøkte jeg prisen på Volvat og der kostet det 1000kr. tror ikke det er så unormal pris..

Men ta noen telefoner, kanskje du er like heldig som meg!!

Skrevet

jeg betalte 800kr i kr.sand

Skrevet

vi ga 930kr tror jeg, men har tittet litt rundt og ser at de tar alt fra 500 til 1200kr for vanlig ultrayd.

Skrevet

fikk først beskjed om ta det kostet 600 da jeg ringte for å bestille time. Men etter timen betalte jeg kun 50 kroner! Så det var billig! :) 50 kroner kostet det også på neste UL time jeg hadde 2 uker etterpå.

Skrevet

jeg betalte 0kr for ul i uke 9 , var på ul i uke 18 på sykehuset og betalte da kun kr 70 for 10 bilder så jeg er veldig fornøyd, 3D ul neste ;)

Skrevet

350 første gang og 150 andre gang hos fastlegen. Private klinikker ligger på 1000 som et minimum her i området, i hvert fall.

Skrevet

Betalte 500,- hos ei privatpraktiserende..Hun tar seg mye mer betalt for videre ul-er...

Skrevet

kr 1100.- på en privatklinikk nede i Oslo sentrum.

Skrevet

0 kr for fire UL.

Jeg tok det opp med legen at jeg ønsket UL, derfor fikk jeg det gratis.

Lurt

Skrevet

Jeg bor i Arendal og ringte selv til en gynekolog for å få tidlig UL. Legen min ville ikke henvise meg, etter at jeg forsiktig hadde spurt på en svangerskapskontroll.. Jeg regnet med at UL ville koste rundt 800-1000kr, men det kostet meg faktisk ikke mer enn 100kr.

Skrevet

Jeg betalte ingenting, var på ul i uke 8. På søsterhjemmet i Porsgrunn. De er supre der!

Skrevet

Her skal jeg på ultralyd imorgen, er da 13+6. Da er jeg på majorstua klinikken i Bergen, og betaler da 1200 kr.. :-(

På volvat kostet det 1000 kr, men fikk ikke time før pappaen var reist på jobb igjen.

Skrevet

Har de 3d ultralyd på volvat?

Skrevet

Det tror jeg ikke, men kanskje du kunne ringt og spurt for sikkerhets skyld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...