Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Vi feirer vår første bryllupsdag på søndag og jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe noe til mannen min, og hva i all verden skal jeg evnt kjøpe??? Hjelp!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Hva med å heller "gi" han noe? Mannen min planla bryllupsdagen vår. Ble en natt på plaza, middag ute og lunsj neste dag. Masse kakespising på hotellet på kvelden med en film. Nå var jeg høygravid og var dritdårlig pga UVI da men hadde det kjempekoselig. Syns det er bedre å bruke penger på noe sammen enn å kjøpe hverandre gaver Går jo an å gjøre det litt billigere enn oss også da.
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2011 Skulle gjerne funnet på noe vi kan gjøre sammen men minstemann er bare et par måneder gammel og fullammes så det begrenses litt hva vi kan finne på. Hmmm....
Wopi Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har fullammet i 6 mnd, og da må man ta fantasien til hjelp for å få til noe koselig sammen. F.eks: Kjøp en kurv, legg oppi en DVD, en flaske vin (til han, hehe), en middagsoppskrift på noe skikkelig godt og en massasjeolje. Da er det klart for en hyggelig kveld! Eller kjøp et tre til hagen. Som kan vokse videre som et minne om deres store dag!
Wopi Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har fullammet i 6 mnd, og da må man ta fantasien til hjelp for å få til noe koselig sammen. F.eks: Kjøp en kurv, legg oppi en DVD, en flaske vin (til han, hehe), en middagsoppskrift på noe skikkelig godt og en massasjeolje. Da er det klart for en hyggelig kveld! Eller kjøp et tre til hagen. Som kan vokse videre som et minne om deres store dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå