Gå til innhold

Hater INTENST å stå opp tidlig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten så ille at jeg angrer på å ha fått barn. Alle sa jeg kom til å bli vant til det, men på et år nå har jeg ikke det. Hva hjelper dere med å komme dere opp altfor tidlig? Det ironiske er at før jeg fikk barn gleda jeg meg til å ha en grunn til å stå opp tidlig fordi da får man mer ut av dagen. Det jeg får ut av dagen er å være TRØTT :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, kjenner den :P

Vær hilset O store Kong Kaffe, måtte din koffein virke kjapt og effektivt!

Jeg drakk lite kaffe før jeg ble mamma, mens jeg nå er avhengig av en til tre kopper om morgenen, avhengig av når lillemann har bestemt at det er morgen. Og gjett om jeg er forbaska effektiv på formiddagen og! ;)

Skrevet

Mitt beste tips er å legge seg TIDLIG. Jeg prøver å legge meg kl 22, selv om det er kjedelig.....men da blir jeg ikke SÅ trøtt når jeg rives ut av søvnen kl 05 :-(

Skrevet

hater også å stå opp.. i mine tolv år som mamma, har jeg fortsatt ikke blitt vant til å stå opp før kl. 06 hver dag =( Selv om tolvåringen klarer seg selv, så gjør ikke toåringne det.. med fire barn må man bare

Skrevet

Godt å høre vi er flere!! :) er helt krise liksom, klump i magen hver morgen hun våkner... Jaja, livet er hardt ;)

HI

Skrevet

hear hear...

jeg hater å stå opp tidlig om morgenen. heldigvis er sambo gla i å stå opp tidlig og lar meg sove i helgene. men da får jeg dårlig samvittighet. jeg liker ikke kaffe, så det hjelper heller ikke.

men jeg har funnet ut at om du står opp med en gang, i stede for å ligge å lure går det fort over igjen. =)

Skrevet

Ja det er nok sant. Hos oss drøyer vi leeeengst mulig i senga om morgenen od da holder jeg på å døøø før jeg står opp. Men når jeg må opp på jobb feks da er det ikke noe problem. Bare noe drit å stå opp tidlig når man skal være hjemme hele dagen. Og helgen blir kort og lite sosial om jeg skal legge med 22 for å klare å stå opp kl 6... UUUÆÆÆ...

Skrevet

Jeg er sååå enig! :)

Jeg er så b-menneske at jeg er på grensa til c. Stapper smokken i munnen på mini og håper håper at han skal sovne igjen :P

Hjelper ikke å legge seg tidlig heller når jeg må opp å gi mat 2-3 ganger på en natt.

Skrevet

Poenget er å legge seg tidlig nok hver kveld. Vet du at du må opp hver dag kl. 5.00 må du sansynlig vis legge deg mellom 21 og 22 hver dag for å fungere.

Skrevet

Hahaha - godt det er flere som syns det er grusomt å stå opp tidlig ;p Føler liksom at det ikke er "lov" å si.

Nå har vi en skikkelig sovebaby da, så vi har ikke noe å klage på. Nå som hun har begynt å våkne rundt sju (som jeg nesten gikk inn i en depresjon av, da hun starta med det), istedet for ti-elleve, ender det med at vi står opp i åtte-tiden, også tar vi første luren sammen i senga. Den tar hun rundt ni, og den varer i halvannen-to timer. Så det gjør GODT for en trøtt mamma!

Skrevet

Jeg er også et veldig B menneske! Men etter jeg fikk barn har jeg oppdaget at det faktisk ER herlig å komme seg opp av køya tidlig. Får jo så mye ut av dagen! Selvsagt er jeg trett når jeg blir vekt i halv6 tiden. Men en må bare ikke tenke over hva klokken er. Tror faktisk det er litt psykisk det der også...;) Bare å komme seg ut av senga og opp å begynne dagen ;)

Skrevet

takk og pris for at vi er flere!!! HALLELUJA!! ;)

Sant det er mye psykisk. Lillemor her sover fra 19-07 ca, men i det siste er kl før 6 og det er jo natta!! USJ, håper det blir bedre etterhvert. Må klage litt da det er min helg å stå opp tidlig... Og da må jeg opp med en gang hun våkner så mannen slipper og bli vekt av vesla som tuller i senga vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...