Gå til innhold

170 -75 høy hva veier dere og hvilken str bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg veier 69 og er 172 høy og det er liksom ikke en spess strørrelse jeg kan si jeg bruker...

jeg prøvde en penkjole her en dag og de hadde ikke 40 så jeg fikk på meg 38 men hadde nok vært mer komfortabel med 40..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 172 og veier ideelt sett 58 kg. Er nå gravid så veier myyye mer. Bruker st 38 når jeg ikke er gravid.

Skrevet

170 cm og veier 85(!) kg. Gjett hvem som skal slanke seg 20 kg? Jeg bruker str. 44.

Skrevet

177 og 89 kilo. bruker str 44-46. Men ikke så lenge til! Skal ned i 70, som jeg var før nr tre kom, og da er jeg tilbake i str 40/42. Det er passe.

Skrevet

Jeg er 170 og veier 83 kg når jeg ikke er gravid (nå er jeg i uke 35, og veier 97.5;)).

Jeg bruker str 40 på overkroppen og 42 nede. Jeg er fornøyd med min formfulle kropp, og føler meg absolutt ikke feit (som deg over som veier omtrent det samme som meg, og er like høy). Om jeg kom meg ned på 77 kg, ville jeg kommet inn i 40 i bukser også, og det hadde ikke gjort noe. Men jeg kan ikke se for meg selv tynnere enn det:)

Skrevet

175 høy og veier 65 kilo.

Bruker som regel str 38 eller medium. Men synes mange av produsentene lager veldig store størrelser (kanskje for at vi kunder skal føle oss mindre?), så da blir det ofte 36 eller small på meg.

Skrevet

1.70, veier 62kg. Bruker str 36-38, S-M, alt etter fassong og hvor jeg handler. Spørs jo figur også, vekt og høyde sier jo ikke så mye. Jeg har timeglassfigur.

Skrevet

172 veier vel 72-74 kg skal ned til 60-65 nå er 40 for stort og 38 for lite;)

Skrevet

som meg det.. 38 er snaut og 40 for stort.. hi

Skrevet

Jeg er 172 høy og veier 74 kg. (2 mnd. siden fødsel)..:s Bruker str. 38/ 40... Alt ettersom...:)

Jobber med å komme ned til 65...:) Veide 52 før og ser på bilder att det var aaaalt for lite...:s Såg jo rett og slett syk ut.. Så nå satser jeg på 60-65:)

Skrevet

oi, her var det en del store damer. Jeg er 172 og veier 59-60. Man bør absolutt ikke veie mer enn 70 kg hvis man er 170-175.

Skrevet

175 og veier mellom 63-65 kg til vanlig. Ideal vekten min er 60 kg :D

Skrevet

Hva vet vel du om at man absolutt ikke bør veie mer enn 70kg?? Noe så teit å si! Folk er forskjellige, har forskjellig fasong!

Jeg har alltid veid mye mer enn hva folk tror. Folk tror jeg veier sånn 55kg, er 170høy. Men jeg veier 63 kg, og bruker str 38, noen ganger 36. Har timeglassfigur, bred over hoftene og veldig smal over midjen (selv om jeg har 3 barn :)).

Skrevet

Ser du, da er du godt under 70:) Du vet meget godt at du hadde vært en del større om du hadde veid 7 kilo mer. Jeg har 2 barn og er tilbake der jeg var før jeg fikk barn, 59-60.

Skrevet

vil tippe at idealvekten til de aller fleste som er 170-175 ligger mellom 58-65 kilo.

Skrevet

Jeg er 170 og veier 78.

Føler meg vel med det, så ser ingen grunn til å slanke meg ned til f.eks 70. Veide på det minste 69 og likte ikke kroppen min da. Synes det er stygt når hoftene stikker ut og ekkelt når knærne "klinker" mot hverandre...

Skrevet

jeg tror neppe man er foooor tynn å veie 70 kilo når man er 170 høy...

Skrevet

172 høy, 77 kg. Bruker str 40 som oftest, har noe i 38 og noe i 42 også.

Skrevet

Idealvekten til noen på 175 kan da ikke være 58kg??

Selv er jeg bare 167cm og da jeg veide 57kg var jeg så tynn at tenna stakk ut av tryne på meg. Syns der og da at jeg var fin, men når jeg ser på bildene var jeg så absolutt ikke det.

Skrevet

vil tippe rundt 63-65 jeg...idealvekt alts¨å

Skrevet

Er 170 høy og veier 79 kg.

Bruker alt fra 38-42, kommer an på butikken jeg kjøper klærna i.

Skrevet

Hvis man ikke har en muskel på kroppen (og kanskje et tomt hode i tillegg) så kan man godt veie 55-58 kg når man er 175 cm høy. Jeg er 174 cm høy, før jeg fikk barn veide jeg 50 kg og var så tynn at jeg så syk ut. Albuer og knær var tykkere en resten av armene/lårene. Jeg hadde komplekser av det, men kunne ikke noe for det.

Før jeg ble gravid nå veide jeg 62 veltrente kilo. Og jeg bruker str.36 i det meste av klær. Men fordi jeg har mye muskler i overkroppen og litt store pupper så må jeg ofte opp i 38 i overdeler, og likevel kan det bli trangt om plassen for puppene :-) Da må jeg finne fram symaskinen og tilpasse klærne.

Nå er jeg gravid i uke 30 og veier 78 kg. Bruker 38-40 i gravideklær.

Skrevet

Jeg er 173 og veier 52 kilo til vanlig. Nå er jeg 14 uker på vei og har gått opp til 58.

Skrevet

11.35 her, bruker størrelse 36.

Skrevet

172 cm høy og veier til vanlig 58-59kg. Bruker str S og 36, noen ganger må jeg ned i 34 og XS.

Nå er jeg høygravid med nr. 2 (36 fullgåtte uker) og veier nå 70 kg. Bruker 36 i mammabukser. Ellers bruker jeg bare vanlige klær, fra før graviditeten.

Regner med å være tilbake i machvekt i løpet av sommeren.

Har vært helt nede i (ufrivillig, pga amming) 51 kg. Det var altfor lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...