Gå til innhold

Ammeinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere ull-innlegg også om sommeren, folkens? Lurer på om det er noe jeg trenger siden jeg føder i juni og bor i syden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brute tynne ammeinnlegg hele tiden (18 mnd). Brukte medela papirinnlegg innerst. Hadde brystproblemer så det var gull verdt!

Skrevet

Lekket såpas mye at ullinnlegg ikke var aktuelt. Ammeinnleggene mine ble kliss våte ved hver eneste amming i månedsvis, og med ullinnlegg så lekket det rett igjennom på null komma niks. Så jeg brukte kun Natusan sine papirinnlegg, og skiftet ved hver amming. Av og til oftere. De holdt meg tørr.

Om du føder i juni og bor i "syden", ville jeg absolutt ikke kjøpt ullinnlegg. Heller å bytte papirinnlegg ved behov. Og, skulle du ha noe ønske om ullinnlegg, så kjøp heller etterpå. Ved annengangs fødsel fikk jeg beskjed om at ullinnlegg var gull, og mye bedre enn papirinnlegg og kjøpte derfor en del av disse. Som sagt, så kunne jeg ikke bruke dem, og de er ganske dyre, så det ble som å kaste penger ut av vinduet...

Skrevet

Jeg fødte i januar, og bruker engangs ammeinnlegg innerst, og ull uten på. Lekker en del så dette er den beste løsningen for meg, har aldri til nå hatt noe problem med brystbetennelse. Har tenkt og brukt dette til sommeren. da man skal være forsiktig med trekk.

Men ullinnlegg alene fungerer ikke for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...