Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Har 4 uker igjen nå, og tenker på å begynne klesvaskinga. Når begynte dere med det? Og hvordan? Altså, hvilket vaskemiddel? Vasket dere klærne for hånd eller alt i maskin? På hvilken temperatur?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Vasket i maskin med Neutral vaskemiddel. Temperatur etter hva som sto i klærne. Til første vasket jeg alt nytt to ganger før bruk for mange sa at det var anbefalt, men til andre vasket jeg det en gang før bruk. Vasker fortsatt alt nytt før bruk til både store og små.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Brukte neutral eller blenda sensitiv. To ganger for nye klær, en gang for tidligere brukte. Nå er babyen 5 måneder og vasker nye klær bare en gang også. Vasket alt i maskin på anbefalt temperatur; tror det var mest på 60 grader. Det meste babytøyet bør jeg tåle det, selv om at det ofte står 40 grader. Vasker babyen klær for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Vasket de for hånd med babyolje 5 ganger, 15 grader eksakt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Tok det med i maskina når jeg vasket andré ting på den temperaturen som passet.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 kjører alt i maskina på 40 grader - bomullsvask (ikke det som er ull, da) Bruker blenda sensitive vaskepulver og skyllemiddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå