Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Er dette noen jeg bør ta på vei for? Jeg har ikke vært særlig hysterisk frem til nå, men skal innrømme at det stakk litt i brystet da jeg så det... Andre som har hatt rosa utflod uten at det har vært noe å bekymre seg for?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Takk for svar. Ja, må kanskje det... Huff, blir vanskelig å sove i natt, kjenner jeg... Ingen smerter enda, heldigvis..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 kan være noe veldig enkelt og ufarlig siden du ikke har smerter, men siden det virker som det er litt blod blandet i utfloden så kan det være noe alvorlig. eventuelt kan du ringe legevakten og spør dem nå, så slipper du å vente så lenge har hatt magesmerter der ambulansen hentet meg, det første de spør om er farge på utfloden. håper det er noe helt ufarlig og normalt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Da triller tårene her...huff, håper virkelig ikke det er noe galt... Satser på at det er noe ufarlig og prøver å se det an til i morra. Kommer smertene i natt, skal jeg komme meg på legevakta! Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå