Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Har ei jente på 1 år som klarte å tygge hull i smokken,sutten,smukken,pipa,lyddemper(man blir jo rettet på her inne...., kall den hva dere vil), aaaanyway: hun tygde hull på den!Farlig!Skikkelig stort hull også, dette var silikon smokkene.... er latex bedre?silikon smokk får hun iallefall ikke mere!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Ikke unormalt at de tygger hull i smokken. Derfor skal de sjekkes hver dag:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 harikke opplevd det før og trodde ikke det var SÅ lett, var en ny smokk, brukt noen dager...får være flinkere å sjekke nå da, drar alltid i den før leggetid, men ikke sjekker liksom, men nå lærte jeg det altså!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Vet du, jeg har hatt to smokkeunger, og eldstemann kunne ha smokkene sine i evigheter uten noen hull. Men vesla derimot biter hull på null komma niks....frustrerende!! Syns smokkene av latex holder lengre, så prøv det neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå