Gå til innhold

hun tygde hull i den.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 1 år som klarte å tygge hull i smokken,sutten,smukken,pipa,lyddemper(man blir jo rettet på her inne...., kall den hva dere vil), aaaanyway: hun tygde hull på den!Farlig!Skikkelig stort hull også, dette var silikon smokkene....

 

er latex bedre?silikon smokk får hun iallefall ikke mere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke unormalt at de tygger hull i smokken.

Derfor skal de sjekkes hver dag:)

Skrevet

harikke opplevd det før og trodde ikke det var SÅ lett, var en ny smokk, brukt noen dager...får være flinkere å sjekke nå da, drar alltid i den før leggetid, men ikke sjekker liksom, men nå lærte jeg det altså!

Skrevet

Vet du, jeg har hatt to smokkeunger, og eldstemann kunne ha smokkene sine i evigheter uten noen hull. Men vesla derimot biter hull på null komma niks....frustrerende!! Syns smokkene av latex holder lengre, så prøv det neste gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...