Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Lot mannen filme noen ganger mens vi hadde sex (med mobilen) Så var jeg innom jobben hans i dag, og fikk da en meget snodig kommentar fra en av han kollega. Spurte mannen min hva han hadde ment med kommentaren, og mannen min ble da litt rar. Og da skjønte jeg i alle fall at det var noe. Så etter litt masing forteller mannen min at han har vist frem en av disse sexfilmene til noen kollegaer på jobb. Men, jeg skulle bare slappe av, for "de syns den var bra og at jeg så digg ut" Åja, da så, så lenge de syns jeg var digg så er det jo greit. har krangla med mannen noen timer nå, og han skjønner rett og slett at sånt gjør man bare ikke. Man viser ikke frem sextapen man har laget med kona si gjennom ni år, som man har tre barn med på jobb. Men nei, det er jeg som er selvhøytidelig og prippen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Dæven! Tror jeg hadde blitt enke om mannen min hadde gjort noe sånt! Respektløst og idiotisk! Fy!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Uff... har vanskelig for å se hvordan du kan sette en strek over noe slikt...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Jeg føler plutselig at jeg er gift med en 14åring Og nå sitter han og surmuler i sofaen fordi JEG er kjip. Syns det er forferdelig flaut jeg. hi
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Sørg for å slette filmene, og aldri la han filme igjen! Og la han 'krype' litt. Han har utlevert kona si på det groveste! Det finnes nesten ikke verre. Man skal jo liksom ha tillit i et ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Å herlighet!! Hadde drept mannen min. Film han mens han bæsjer OG TØRKER seg (skjult kamera) og vis det til de heiteste venninnene hans. Knegg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 vis han disse innleggene så kan han jo se hvem som virkelig burde være PISSED!!! For en fjortis!jeg hadde klikka på han!Hevn skulle jeg iallefall tatt!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Gud jeg håper du er et troll! Er du det ikke synes jeg utrolig synd på deg og konstaterer at mannen din må være mindre begavet! Makan til overtramp!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Fy faen, så utrolig respektløst! Det er sånt man gjør mot mennesker man HATER og vil vondt, ikke kona si! Skjønner godt at du føler du er sammen med en fjortis, helt typisk fjortisoppførsel. Stakkars deg :-( Kanskje du skal vise ham denne tråden, så tørker han av seg den furteleppa.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 oi, det er det drøyeste,,, f faen så forbanna jeg hadde blitt.
skinnfilla Skrevet 5. mai 2011 #12 Skrevet 5. mai 2011 hadde nok filma han mens han prøver å dra mobilen ut av ræva igjen! for den hadde jeg trøkka så inni helvete langt opp! makan til oppførsel
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #14 Skrevet 5. mai 2011 Fysj!! Snakk om tillittsbrudd, jeg fatter ikke at det er mulig engang! Blir forbanna bare av å lese det du skriver! Som en annen her sier: Jeg tror jeg hadde blitt enke. Stakkars deg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #15 Skrevet 5. mai 2011 Hvorfor er det så ille at han har vist den fram? Gutter er og blir gutter.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #17 Skrevet 5. mai 2011 Du tuller???? Hadde mannen min gjort noe sånt så hadde jeg hengt ham opp etter pikken!!! Mannen tørr ikke ha sånt på mobilen i frykt for at den kan komme i feile hender. Nevner aldri noe om sexlivet vårt til vennene heller, enda vi faktisk har et spennende sexliv og er litt kinky, blir på nivå med fjortisgutter det der synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #18 Skrevet 6. mai 2011 Faktisk!!! Han må jo være helt korka og utrolig lite begavet!! Det er så mange wrongs her at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Så fremt du ikke har godkjent at han viser frem videoene så tilhører de deres private liv! Du må jo ha - i sosial intelligens for å i det hele tatt foreslå å vise frem en sexvideo med kona! Det utleverer jo deg og han til kollegaene på en veldig upassende måte, blir sikkert kult når de får snakket med venner av venner igjen... Yeay! Kollegaene må jo også være mindre smarte siden de faktsik VIL se dette! Et forhold er bygd opp på gjensidig respekt og tilitt, og ved å bryte det så grovt så har han jo skutt seg selv i foten for mange år fremover. Regner med at sexlivet faktsik får seg en knekk, fordi det igjen er bassert på tillit! Deler du hans dype hemligheter med andre? Nei, man utleverer ikke partneren sin til andre!!! Jissess for en idiot!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #19 Skrevet 6. mai 2011 Drittsekk!!! Men til neste gang, ikke la deg filme!!! For det er vel ikke første gang noen har blitt lurt med sex-tape.....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #20 Skrevet 6. mai 2011 Beklager å si det, men han er visst under gjennomsnittet begavet han der mannen din - som noen andre sier, det er jo oppførsel knapt verdig en tenåring som har fått overdose på Paradise Hotel! Ærlig talt! Hadde min mann gjort noe sånt... arrrgh! Vet ikke hva jeg ville gjort, men ville nok vekslet mellom å være rasende på ham og utrolig flau på egne vegne! All sympati til deg. Sørg for å få alle filmer slettet, og ikke lag nye. Beklager å si det, men det er vel ikke usannsynlig at han har vist frem flere av filmene? Hva med å ha lastet dem opp på nett som skrytevideoer...? Stakkars, stakkars deg - føler så med deg! Du har min fulle forståelse for at du føler deg utlevert - og det burde jammen den pubertale idioten forstå også! (Hehe - han er sikkert snill og god på andre områder, så du får ikke kaste ham ut bare på grunnlag av dette, men han bør DEFINITIVT innse at dette er så langt fra greit som det går an. En SOLID og UFORBEHOLDEN unnskyldning fra hans side er det minste du kan kreve! Jeg hadde for øvrig følt for noen slags barnslig hevn også, men vet ikke om jeg faktisk ville gjennomført det - sånne ting har det med å slå tilbake på en selv...)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #21 Skrevet 6. mai 2011 Det verste er nesten at HAN furter. Selvinnsikten til flatlusa på lusa. Hadde han lagt seg flat og krypt av seg huden på knærne hadde vært litt bedre. Men hadde min furtet slik så hadde det blitt lenge til det i hele tatt var noe å filme igjen. Tosk!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #22 Skrevet 6. mai 2011 Trodde ikke voksne personer filmet hverandre mens de hadde sex jeg. Har man ikke lært,- som om en sex-tape ALDRI fører til problem....Den bør iallefall ikke ligge PÅ en maskin eller telefon...Brenn den på en/ha den på en ekstern disk iallefall. Godtar man filming må man anta at sjansen for at den vises frem eller lekker ut ved uhell er gansek stor..Ingen som har mistet telefon noen gang?? Jeg synes rett og seltt dere begge har vært unge, dumme og naive..Ingen vinner eller taper for meg, mer uavgjort.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #23 Skrevet 6. mai 2011 det blir jo helt feil å si at siden hun har godtatt det så må hun regne med at den lekker ut???? det er mannen hennes gjennom 9 år det er snakk om og ikke en random fyr på byen. det skal ikke være nødvendig å si til han at dette er noe som skal holdes mellom dere!!!! hadde han likt at du viste filmen til andre? det blir som å konstant måtte si til sin beste venninne at hun ikke må si ting videre når dere forteller hemligheter.. det er en selvfølge at det ikke skal lekke ut. når det er sagt hadde jeg blitt stygg forbanna! FY FAAN for en idiot! ville aldri hatt sex me han igjen.. EVER!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #24 Skrevet 6. mai 2011 Men og ha den på telefonen!!!! hallo, ingen mister en mobil, kanskje.....ELler får den stjålet..Nei, DET er en siker plass.. Greit at mannen viste den frem med vilje, men og ha en sånn film på mobilen er og be om at andre skal se den en eller annen dag.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #25 Skrevet 6. mai 2011 Dette er et skilsmissegyldig overtramp. Ikke faen om jeg ville vært sammen med en umoden dott som det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå