Gå til innhold

Noen ganger er jo så utrolig klønete og distre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har betalt regnigner på hardet livet hele våren (hvorfor er en lang historie, men tro meg dette blir siste gang)

Uannsett, så pleier jeg alltid og betale alle regningene når jeg får lønn. Da er det gjort og resten er mitt. Denne måneden syntes jeg at jeg betale saklig mye i forhold til hva jeg hadde beregnet. Stusset litt over det, men sjekket ikke vidre opp bare aksepterte at da har vi veeeeeldig dårlig råd til neste lønning...

I dag fikk jeg beskjed fra barnehagen om at jeg har betalt bhg regningen for mai allerede, altså over fem tusen i barnehage regniger på en måned... Det forklarte hvorfor det var veldig stramt denne måneden...

Glemte jo at jeg hadde betalt april regnigen i begynnelsen av april og anntok at det var den jeg betalte på lønningsdagen...

For en gang skyld synes jeg det er helt ok at jeg er et surrehuet, jeg sliter riktignok fortsatt frem til lønning, men har 2500kr mer i mai!!

Jihhuuuu! ( 2500 har vært matbudsjettet vårt siden januar)

Er det flere som er distre der ute?? Noen som har klart å kurere seg selv?? Hva gjør dere for å huske bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...