Gå til innhold

Jeg har barna mine i fantastisk gode barnehager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt med litt ros og positivitet om barnehager:-) Jeg er så glad for at mine små blir tatt så godt vare på når de er i barnehagen:-) De ansatte vet ikke hva godt de skal gjøre for oss foreldre, og barna elsker å være der. Det er godt å kunne gå på jobb uten å ha dårlig samvittighet for at ungene ikke har det bra i bhg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det virkelig mange dårlige barnehager da??

Skjønner ikke helt hva du mener.

Dårlig samvittihet for jeg om jeg nesten ikke har brukt tid på barna mine en uke hvis det er noe spesielt, hva har samvittighet med barnehage å gjøre?

Jeg er forøvrig meget fornøyd med barnehagen her selv, barna elsker å være der:)

Skrevet

Var det vanskelig å forstå, 22.04? Jeg er fornøyd med barnehagen, i motsetning til mange andre her inne som slenger masse dritt om barnehagene barna deres går i. Klart jeg hadde hatt dårlig samvittighet for å forlate barna mine i barnehager hvor jeg var usikker på om de trivdes og ble tatt godt vare på, hadde ikke du?

HI

Skrevet

Jeg er også fornøyd med barnehagen og skryter masse av de:)

Skrevet

Egentlig ikke for jeg har ikke hørt om så mange som klager på barnehagen, for det andre så er det vel bare til å bytte barnehage da.

Men for all del, viktig å være fornøyd ja:)

Skrevet

Det er ikke bare bare å bytte vet du, så det er jo kjekt at de trives der de er;-)

HI

Skrevet

Har du de i forskjellige barnehager? Er ikke det tungvint, da?

Skrevet

åhhh, så godt å lese et skryteinnlegg om BHG :D :D

MIn sønn går i en liten familieBHG på en gård, og det er verdens beste plass synes jeg ;) Det er få barn, det er alltid de samme på jobb, det er trygt, utviklende på mange områder og rolig :)

All ære til SUPRE bhg, og bare så det er sagt, så vil de aller aller aller fleste bhg at deres bhg skal være best, så selvom det finnes kanskje en eller to annsatte som er helt på bærtur, så vil nok bhg som en helhet gjøre sitt aler beste :)

Skrevet

Det er tungvindt ja, men sånn er det når det ikke er full barnehagedekning:-)

Skrevet

Det er stooor forskjell på barnehager og på hvilke barn som trives i hvilke barnehager.. Det er jo så mange spesialiserte bhg om dagen, og ikke alle barn vil trives i en ren ute bhg eller en bhg med ekstrem fokus på det kunstneriske f.eks... Man skal være kjempefornøyd når man finner en bhg som man føler fungerer godt for seg og sine barn, og mange steder er det ikke bare bare å få byttet bhg heller..

Selv har vi en bhg som vi er kjempefornøyde med, og det er ikke tilfeldig.. hehe.. Jeg har selv jobbet som vikar rundt om i barnehager i området der vi bor, så hadde temmelig mye innside informasjon før jeg valgte hvilken bhg som ville passe min sønn og våre behov best :)

Skrevet

Er også veldig fornøyd med barnehagen, men syns ikke han trenger å være der 9 timer 5 dager i uka for det... Mulig de har det bra der uansett, men vil se dem litt også jeg...

Skrevet

Hvor har jeg skrevet at de er i bhg 45 timer i uken?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...