Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Første uka gikk jeg ned 3 kg.. de neste to ukene gikk jeg bare ned 2 kg.. og denne uken har jeg bare gått ned 800g .. er det vanlig at det dabber av litt, er det slik at det går i rykk og napp? Hvor mange kg er vanlig å gå ned pr uke? Regner med det kommer litt an på hva man veier da man starter, jeg veide 86 kg.. nå veier jeg 80.. Blir kjempe takknemelig for svar
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 hei! det er veldig vanlig at det blir helt stopp i vektnedgangen etter 3-4 uker, men det er bare å stå på, for plutselig renner kiloene av igjen på lavkarbo.no finner du masse info, jeg brukte de sidene aktivt da jeg holdt på med dette.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Veldig vanlig at det svinger, det normale er et gjennomsnitt på 1 kilo i uken hvis du holder streng lavkarbo. Les litt her om hvorfor det noen ganger stopper opp og hvorfor man noen ganger går opp i vekt igjen: http://lenabeatrice.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå