Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Har du fått hjelp til HELE oppgaven her inne? innhold, formulering, til og med utforming? Lurer egentlig på hvor mye av denne oppgaven du kan krediteres for jeg. Det kan ikke være mye du har gjort på egenhånd. Mon tro om den hadde blitt godkjent dersom skolen din visste om dette. Og beklager at jeg signerer som anonym, men du vet hvem jeg er, og jeg er ikke interessert i å gi meg til kjenne.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 hehe, eg har tenkt det samme tidlegare. det har vore utruleg mange innlegg om den oppgåva, men ho har sikkert skreve noke sjølv også, trur du ikkje det? det ho har skreve er nok uansett ikkje nok til at den kan reknas som hennar eige arbete.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Hehe, har det ikke vært sånn gjennom hele studiet, og ikke bare når det gjelder bacheloroppgaven? Er ganske overrasket at vi i det hele tatt får spørsmålene om den, men med hjelp har det vel hjulpet på veien.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 OMG.. det går jo ikke an.. Hele oppgaven er jo skrevet via dib. Hjelpes! Ja at det har gått så langt som til å skrive bacheloroppgave er utrolig, jeg hadde ikke trodd hun kom til å komme så langt med så sykt mange spørsmål underveis.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 er vel ikke hennes skyld at hun ikke er smart nok til å klare det på egenhånd da vettu HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Det er jo ikke verst når en person går ut fra høgskolen med en bachelorgrad, og det takket være flere hjelpsomme sjeler på DIB.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Enig, dette synes jeg er helt utrolig. Å stille et enkelt spørsmål er vel ok, men her virker det å være en som ALLTID står fast og trenger hjelp til den minste problemstilling, og ALDRI evner å svare på noe på egenhånd. Dette er såååå vanskelig! Bra jobba...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Finnes hundrevis av innlegg på skravlesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå