Gå til innhold

Hvor tidlig fikk du positiv graviditetstest??


Klar for nr 2

Anbefalte innlegg

Holder til under Bli gravid..

 

Så, når fikk du positiv test? Tiden mellom EL og IKM er uendelig lang, så da lurer en jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

testet positivt 4 dager etter mensen, men jeg tror testen ville vist positivt en god stund før det ;) kjente det bare på meg :) bruk morgenurinen om du tester fær mensen skulle kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en helt klar og tydelig + 4 dager før forventet mens - med kveldsurin. Tok to til noen dager senere bare for å være sikker. ;-) Er 10+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svak posetiv på 8 dpo og vart sterkere for kvar dag. Sensetiv test på 8 dpo og 9 dpo var det billigtest strimmler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test 3+6 :) Jeg har litt uregelmessig syklus,men tror de blir riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt 2 og 4 dager før mens, og positivt den dagen jeg skulle hatt mensen=) Gjelder å være tålmodig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa posisitvt fem dager før IKM. Angret på det, for ble mye mer nervøs av det enn av å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 7 dpo, så var bare 3+1. Men ikke noe tvil om at den var positiv! Litt for tidlig egentlig, er bare 4+5 idag, og føler jeg har vært gravid i en evighet allerede, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 8 dager etter eggløsning. Enig med hun som skrev at det er lett å bli nervøs av å teste positivt så mange dager før man egentlig skulle hatt mens. Går nå å lurer og grubler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går (3+3) og i dag. Begge gangene med billig-strimler. Strekene er fortsatt svakere enn teststreken, men det er likevel utslag :P Tenker å kjøpe en CB i morgen (IKM i morgen), bare for å være helt sikker.

Glergruer meg til å ta den, men er 90% sikker på at jeg er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt fem dager før IKM. Har IKM imorgen, og har sterke symptomer. Det stikker i livmora når jeg hoster/nyser, er småkvalm om morgenen, og fikk kjempesterk positiv test i går kveld.

Er 4+2 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager før IKM, med Billigtester sin stavtest (o: Først skyggestrek, deretter helt tydelig strek dagen etter (3 dager før IKM), deretter to dager med neste 100 % strek med CB. Selve IKM-dagen tok jeg en digital CB-test som etter ca. 20 sek. viste GRAVID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere som nylig har fått positiv test!! Virker som det er mange som får det nå for tiden :)

 

Er overrasket over hvor tidlig testen har slått ut. IKM torsdag, prøvde søndag, men ble negativ. Tror jeg blåser av en i mårn tidlig og!

 

Har blitt spådd av et par damer under spå siden, den ene mente januar og den andre februar!!!! Krysser fingrene for at de tar feil hvertfall (;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg fikk negativ dagen 11 dpo, og positv 13 dpo på kveldsurin (svak). 14 dpo(IKM dagen) var den tydelig på morgenurin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen jeg tok 8dpo var positiv med svaaaak strek. 12dpo var det sterk på ettermiddagsurin. Som regel har jeg fått positiv test 9dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt blank og negativ 9dpo. Og svaaaak positiv dagen før ikm(13dpo)

Og svak positiv på ikm. Og sterk positiv dagen etter ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen fikk jeg positiv graviditetstest 6 dager før (ganske så svak, men man så det). De andre to gangene jeg har vært gravid testet jeg ikke før 2 og 4 dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo er etter du har hatt eggløsning men før du skulle hatt mensen (=IKM).

 

Ikke så lett å henge med på alle forkortelser i begynnelsen. Se på "tips for gravide" tråden. Der står alle forkortelser også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...