Gå til innhold

Når legger barna seg om kvelden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten vår snart 3 år legger seg 8.

jente 7 måneder. kl halv 8

de går ikke i barnehage og er hjemme med pappa.. så sover litt lengre om morgenen.

Skrevet

1år og legger seg kl. 19.00.

Skrevet

De er 4 og 6 år gamle og er i seng og ferdig med høytlesing ol til 19.30 om det ikke skjer noe spessielt. Har vi selskap kan de noen ganger være oppe til kl. 23.

Skrevet

3,5 år og legger seg mellom 18.30-19.

Skrevet

Klokken elleve, tolv eller et.

Skrevet

Min 13 åring kl 22 og min 2 åring mellom 19-20.

Skrevet

Begge to (1 og 3 år) er i seng mellom 19.00-20.00. Minstemor er ofte sovnet på slaget 19.00, storesøster er ofte nærmere 20.00.

Begge sover omtrent 12-timers netter, altså oppe mellom 7.00 og 08.00.

Skrevet

Alt mellom 19 og 20, etter som når og hvor lenge han sist sov på dagen. 4mndr gammel. Sover forresten til 9-10 om morran. *skryte litt*

Skrevet

jente på 6 år, hun legger seg kl 18.30 og står opp 07.00 :)

Skrevet

Hun på 4 måneder har nå begynt å bli trøtt og klar for kvelden kl. 19, og 3 åringen legger seg mellom 19 og 19.30

Skrevet

Min 8 åring legger seg kl 19 - 20. Hun sovner stort sett med en gang og det er så mange timer hun trenger å sove i og med at hun går skole.

Skrevet

4-åringen legger seg ca 20.30 (soevr til ca 07.-07.30), 10-mndbabyen sover fra ca 19.30.

Skrevet

Min er 3,5 år og pleier å legge seg cirka 20.00. Før la hun seg kl 19. Men nå trenger hun sjelden å stå opp tidlig, så da kan hun legge seg litt seneren.

Skrevet

4 mnd og legger seg kl 19

Skrevet

3 åringen er i seng klokka 7, sovner rundt halv 8 (han bare MÅÅÅÅ "lese" litt i senga). Men skal vi noe i helger osv, så kan han faktisk holde seg våken sent, til 11 og slikt! Men da er han litt zombie før lur neste dag da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...