Gå til innhold

Hunderfossen eller dyreparken i Kr Sand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken park er best for en gutt på litt over tre år og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyreparken er mye merspennende også er jo kaptein sabeltann og kardemommeby der også. Hunderfossen er mye mindre og ikke så gøy syns jeg. ;)

Skrevet

Hører parken ved lillehammer skal være bra (ikke hunderfossen men den andre) for de minste. Hunderfossen har jeg sett mange klage på som dyrt. Kr sand er fantastisk bra! Stooor park, mye spennende å se, for hele familien! Og byen er nydelig!

Skrevet

Dyreparken er mye mer spennende og MYE MYE større.

Men Hunderfossen er koslig og rolig. Vi har vært der to ganger da barna var i den alderen. Og vi alle sammen storkoste oss. Vi stresset ikke en eneste gang i den parken. Vi var også innom lilleputthammer, der er det også koslig og morsomt for de minste. Pluss at det store inne lekelandet var både artig for far og barn.

Vi tok også tiden til å gå litt rundt i turløypene og kjørte opp med gondol og nøyt utsikten.

Nå som barna er store drar vi til dyreparken, tusenfryd, liseberg og slike plasse. Men må innrømme jeg savner Hunderfossen :)

Skrevet

Foresten, Anbefaler å kjøpe en pakke med overnatting og biletter til hunderfossen, de to gangene vi har vært der har vi bodd i leiligheter som er ved gondolbanen og de er kjempe fine :) Ene året var vi så heldig å hadde ned på bakkeplan og da hadde vi den fine solen på kveldene og satt på verandaen og koste oss mens barna snorka.

Skrevet

Jeg synes Hunderfossen passer mye bedre for en treåring enn Dyreparken.

Jeg hadde valgt Hunderfossen nå og kanskje Dyreparken når han er 4-5 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...