Gå til innhold

Hjelp meg å finne et mellomnavn til Arthur .:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arthur Emíl (med trykk på i)

Arthur Mikael

Skrevet

Arthur Wilhelm

Skrevet

Det er ingen navn som er fine etter Arthur. Arthur må stå alene.

Skrevet

Oi, det var vanskelig! Det er jo såpass "tungt" og stødig i seg selv, at det blir fort mye med et mellomnavn. Måtte i så fall være et navn hvor man legger trykk på siste av to stavelser, slik som Emil (med trykk på i). Finnes sikkert mange slike navn, jeg bare kommer ikke på noen ;)

Skrevet

Arthur Andre (klarer ikke å få til aksent over e'en).

Skrevet

Arthur Maximus Desimus Meridius ;)

Skrevet

Arthur Sebastian

Arthur Johannes

Arthur Niokolai

Skrevet

Arthur Conan (som forfatteren Doyle)

Skrevet

Arthur Elias???? En kombinasjon av en sterk kriger og et nærvøst lite barn med rufsete lugg? Hahahahaha!! Hvorfor skal du absolutt ha kongelige navn på barna dine? Mindreverdighetskomplekser?

Skrevet

Jeg syns Ole Arthur er fint, men da blir det ikke noe mellomnavn :)

Skrevet

Arthur Sverre

Arthur Nicolai

Skrevet

Takk for mange fine forslag :) Og til deg 22:02 : Nei , har ikke det ..

Jeg er halv irsk og vil ha navn som man kan uttale på engelsk . Hadde det vært opp til meg hadde begge to hatt irske navn som feks Sean , Connor, Colin, John ol . Men det vil ikke pappaen ...

Og hva er galt med å like kongelige navn ?

Var det noe mer du lurte på da 22:02?

Skrevet

Arthur Emil er det fineste forslaget her, synes jeg. Kommer ikke på noe bedre selv....

Arthur er et knall fint navn, hvorfor må du ha dobbeltnavn?

Skrevet

Det er jo mange navn som man kan uttale på engelsk som ikke er superkjente konger fra historiebøkene. William og Arthur sammen høres pompøst ut i mine ører, men der er selvfølgelig dere som bestemmer navnene på barna deres.

22.02

Skrevet

Hmm blir litt vanskelig uten å ha et etternavn å forholde seg til. Liker godt navnet Arthur, er selv engelsk, og skjønner godt at du har lyst til å bruke et navn som er lett å uttale på engelsk. Pleier å synes det er moro å sette sammen navn, men Arthur var en utfordring.

Har mange fine navn forslag men ingen "klinger" helt riktig.

Arthur Quinn

Arthur Aidan

Arthur Hayden

Arthur Alexander

Arthur Thomas

Som sagt, vanskelig! Men fint navn :)

Skrevet

Ville ha dobbeltnavn på første også , det ville ikke pappaen ,så derfor skal denne ha det . Kompremiss :)

Ja, veldig vansklig med et navn etter Arthur , derfor spør jeg dere om hjelp .He he

Syns Quinn var veldig fint/kult .

Thomas er også fint men det heter nevøen min ..

Har selv tenkt på August . Eller Kristian men syns ikke det passer så bra . Kristian pga at jeg heter Kristiansen til etternavn og fordi bestefaren til mannen heter det . De har ikke mitt etternavn ...

Skrevet

Dytt.

Skrevet

Ser ikke at Kristian ikke skulle passe. Mye bedre enn de fleste forslag som har kommet her til nå. Arthur står sterkt alene, og skal det absolutt være noe mellomnavn synes jeg det er kjempeflott om du har mulighet for en oppkalding, eller noe som betyr mer enn bare et navn du har fått foreslått på dib...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...