Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 har termin 18 mai. forrige helg var vi på fest mannen ble igjen og kom hjem 0330 dritings. så ble ingen ting gjort i helgen heller da han var så sliten. så er det denne helgen, da skal han ha besøk av masse venner i en klubb han har i morgen. han sier at han ikke skal drikke. så da blir det kanskje gjort noe i helgen?! men, jeg føler meg så innmari lei meg. for han har også to andre prosjekter som er viktige å få gjort. det ene prosjektet gikk i vasken nå pg av dårlig forberedelse. jeg må si ifra om alt som skal gjøres og planlegge. blir så lei. er ikke lenge til den lille kommer. har lyst til å kjefte og smelle. men, blir så deprimert av han. og orker ikke kjefte og smelle så fært. så er han misfornøyd med seg selv fordi han tydligvis ikke strekker til. skjønner at alt sosialt er viktig men, det er den tiden han har til å hjelpe til med noe hjemme og å få ordnet disse prosjektene som er veldig viktige. hva gjør man med en slik mann? lager helvete? nesten så jeg flytter alle tingene mine på et annet rom og sover alene fremover. slitsomt¨å være så mye sint.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Nå virker jeg sikkert kjempe ekkel men hvorfor i all verden er du sammen han? Nei du har all grunn til å være sint. Skjønner meg ikke på menn som må ut å drikke å prioritere venner fremfor familie.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Uten å vite hva prosjektene går ut på er det umulig å svare, det kan godt handle om bagateller som du tror er viktige fordi du er hormonell.. Men om det virkelig er noe viktig, er det ikke sikkert du er så urimelig..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Aner ikke om du er urimlig. Det kommer jo ann på hva disse prosjektene er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå