Gå til innhold

16 +4 og veldig bekymret?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en følelse som ikke er god. jeg vet ikke hva jeg skal tenke å eller tro.. men føler på meg at noe er galt! noen som har forslag til hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke noe godt å gå rundt å være veldig bekymret! hva med å bestille time hos jordmor/lege for å få hørt hjertelyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. jeg føler liksom for og gjøre det. men jeg vil ikek føle at jeg maser om det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det med masing, allikevel synes jeg det er viktig å følge magefølelsen sin. leger og jordmødre er vant med "engstelige" gravide - du er ikke alene om å være bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk! jeg ringte legen iste. men ville ikke ta meg inn for det. men venter en time så ringer jeg jordmor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er bekymret så SKAL legene ta deg på alvor. Du skal ikke trenge å gå rundt å være bekymret!

Ring jordmora du, og hvis hun ikke vil ta deg inn, så ringer du en privat jordmor og bestiller deg time. Hos privat jm koster det som regel rundt 500-700 kr for undersøkelse med 2D&3D ultralyd (kommer litt ann på hvor man bor, men her i stavanger er det den prisen det ligger på). Det er det verdt! :)

 

Og husk, bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite!!!

 

Lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fått time hos jordmor? ellers er det en idé å bestille privattime som hun over foreslår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg kunne komme til jordmor på mandag! men hva hjelper det når det er nå jeg er bekymret!! er det mulig å bytte jordmor? huff.. men vet ikke om noen private her i nærheten. bor i kongsberg.

takk får at dere støtter å hjelper! setter STOR pris på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på sykehuset.

å fikk sjekket med ul. å vi venter en liten gutt:) jeg fikk sterkere smerter i helgen. så men det går bedre nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...