Gå til innhold

Latterlig; uten sminke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vell i forhold til hva de bruker til vanlig er de vel "uten":)

Skrevet

Hehe ja jeg også la merke til det der. Hvis de skal ha på seg så synlig sminke blir det litt latterlig å si kjendiser uten sminke.

Legg forresten til leppene til Aylar og spesielt Linnie. De ser helt rare ut pga restylane injeksjoner. Og de har pene nok lepper fra før av om de ikke må pumpe inn slikt tull.

Skrevet

Ja, kjente jeg blei litt forbanna nesten, uten sminke liksom. Mange av dem var jo mer sminka enn det jeg er når jeg skal på fest. Var vel bare Else Kåse som var usminka, og syns hun så best ut av dem alle faktisk.

Skrevet

Siv Jensen var da veldig usminket..................... eller..........

Skrevet

Må si jeg synes Else Kåss Furuseth har et nydelig ansikt:)

Skrevet

Ja. Meget latterlig. Siv er jo ihjelsminka. Therese har også mascara og øyenskygge...

Men resten så usminka ut

Skrevet

I morgen skal jeg være edru. Skal bare drikke en heilflaske vodka og en kasse øl....

Skrevet

Altså.. det står nesten. Ingen hadde krav til å være usminka, og poenget med photoshooten var at de skulle avbildes som de ser ut til vanlig, før stylistene går løs på dem. Enig i at Siv hadde mye på seg, men mindre enn til vanlig når hun er på tv. Er mer overraska over debatten under artikkelen. Mange menn tror faktisk at therese johaug ikke har sminke og at hun er naturlig blond. Er menn faktisk så lettlurte, enda man ser den mørke etterveksten og alt? Veldig overraska over det. Ellers synes jeg alle som stillte opp på sparket var kjempetøffe. Sikkert et titalls andre kjendiser, eller flere, som ikke har turt å la seg avbilde ustylet.

Skrevet

Haha, dette ble nesten pinlig.

Skrevet

Plutselig ble Else den peneste :)

De som ikke ville stille uten sminke kunne jo bare latt være å stille opp? Siv Jensen var nå bare skikkelig oversminket.

Skrevet

Det ble jo bare teit.

Skrevet

Ha ha - morsom replikk :-)

Skrevet

ser ut som hodene er limt på en annen kropp, spesielt siv og therese!

else er ei søt dame;)

Skrevet

sitat "Ellers synes jeg alle som stillte opp på sparket var kjempetøffe."

Det er da jeg mener det er noe galt et sted, når det skal være en bragd å vise seg uten sminke.... På tide å få noen viktigere verdier i livet kanskje?

Det er jo tross alt snakk om voksne mennesker..

Skrevet

Det dumme er å si det er nesten uten sminke, når det jo går ut på at de ikke er profesjonelt stylet, men at de har på seg sminken de vanligvis tar på om morran på vei til stylingen.

Skrevet

Linnie påstår at hun er uten sminke.... hm rart med de skyggene under øynene og de mørke våtlinjene... finnes det folk som er født med mørke våtlinjer i øynene?

Hun kan da i det minste være ærlig om at hun har sminke på øynene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...