Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 ÅÅh, jeg blir gal. Er ikke annet enn kjeft og gnål oss mellom for tiden. Han er et prakteksempel på hvordan en negativ person skal være, klager over absolutt alt han kommer over og irriterer seg over den minste bagatell. Utlendinger snakker han stygt om HELE TIDEN om han ser noen, ønsker de død og forstår ikke hvorfor dumme Norge tar inn disse "faenskapene". Ikke minst alle de dumme alenemødrene som snylter på staten og mottar penger for å sitte på "rævva". (Jeg er selv alenemor....) Dersom en bil kjører tregt fremfor oss er banningen i gang og det er noe skikkelig galt med den personen som kjører fremfor oss. Dersom en person skal gå over gangveien når HAN kommer kjørende blir han sint for han må stoppe, var jo tross alt HAN som skulle kjøre der NÅ. +++ Jeg er mektig lei av å høre på all denne negativiteten, og konfronterer ham når han sier noe negativt også. Noe som gjør at han blir bare mer sint - på meg! Men jeg klarer ikke å holde meg. Er dritt lei av å høre på denne sytingen hans hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Og du er sammen med han av hvilken årsak? Håper dere ikke har barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Ja, drømmeprinsen ble til en frosk? Om det er dette du tenker på når du tenker på han er det kanskje på tide og finne noen bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå