Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har 100% som lærer. Går greit, men er jo travelt!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 100% som kundebehandler, er alenemor og synes dagene går i ett
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 eg tenke 50% med evnt ekstravakter når nr 3 har komt til verden og permisjonstiden e forbi...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Har fire barn på 2, 4, 7 og 10 år. Jobbet 100% helt til jul i fjor. Var ikke noe problem så lenge alle gikk i barnehagen, men nå som de to eldste går på skolen ble det altfor slitsomt. Å hente barnehagebarna i barnehagen og leke,stelle og kose med dem om ettermiddagene går fint, men skolebarna skal på fotballtrening, håndballtrening, kor, vennebesøk, bursdagsselskaper osv i tillegg til at leksene skal følges opp. Jeg har gått ned til 70% stilling, jobber stort sett 6-timers dager og har en fridag i uka.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Mine barn er 2,6 og snart 9. Jeg jobber 60% og har fri 2 dager i uken. Synes det er helt perfekt. Jeg studerer også og mannen jobber på sjøen så det blir nok lenge til jeg går opp i stilling. Jeg jobber i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 jobber 80. har barn på 3,6,11 år. en dag fri i uken, men har fleksibel jobb så går litt før enkelte dager og jobber litt hjemmefra. er veldig glad for den dagen jeg har "fri". blir jo bare brukt til å fikse ting, men utrolig godt allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå