Gå til innhold

Hvem har tatt 3D ultralyd og hvordan var opplevelsen:-)


Alida*Englebarn

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer når jeg skal ta 3D ultralyd men har ikke bestemt meg for uken jeg skal ta det:-) Har dere noen sted i Oslo dere anbefaler å gå å ta ultralyd, selvfølgelig andre byer også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Tok 3D sist eg var gravid, var veldig fornøyd så har valgt å gjere det igjen denne gangen. Sist var eg når eg var 26+5 og 31+2. Tok to ganga for ho dama som tok Ul'en ikkje var heilt fornøyd, meinte vi ikkje fekk sjå nok. Han var så sjenert. Så vi fekk tilbud om å komme igjen gratis. Ut av dei vekene var eg faktisk mest fornøyd med den siste, då var han blitt større.

 

No har vi bestilt time når eg er 28+4, skulle gjernet venta ei veke til, men siden vi er i Bergen då, så tar vi det berre i samme slengen!:)

Dei tar ikkje 3D her eg er i fra, så nærmaste sted blir Bergen. Som er 2,5 tima unna.

 

Vi brukte Majorstuaklinikken og er veldig fornøyd med dei. Dei har en klinikk i Oslo og meina eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ta ultralyd i uke 29:-) Ja Klinikken ligger ved Tbanen på Majorstuen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt super opplevelse!! Helt fantastisk.

Når jeg kom dit lå han med begge hendene forran feset, men så våknet han å laget sirkus, og da ble det mange fine bilder.

 

(du kan forresten se bildene på bloggen min: charlottelangset.blogspot.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha 3D ultralyd på Ultralydklinikken på Lysaker i morgen. Er da 28+1. Gleder meg veldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralydklinikken på lysaker på fredag og var kjempe fornøyde. Vi har en vanskelig liten baby på vei,som absolutt ikke vil la seg avbilde (veldig aktiv). Fikk bare ett bilde av han på den ordinære og også på andre har han ikke ligget stille lenge nok til at det skulle bli noe "årnings".

 

Var derfor veldig nysgjerrig på om vi skulle få se noe som helst på 3d,men "ultralyd-mannen" tok seg god tid og var tålmodig og jammen fikk vi ikke noen fine bilder av lillemann. Anbefaler det så absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var veldig fornøyde med 3D ultralyden :-) Hun liker visst å ha hendene foran ansiktet, men det ble noen fine bilder etter hvert likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kan anbefale ultralydklinikken på Lysaker, du kan gå inn på nett å bestille time når det passer for deg. Det var en helt spesiell opplevelse som var verdt alle de 1000 kronene. De har rene og trivelige lokaler og han som utfører ultralyden er veldig flink og sjekket opp og forklarte alt vi lurte på. Og ganske så sporty, samboeren fikk ordnet det konfirmasjonsbildet for å si det sånn. Får med mange bilder og filmer av bebisen. Vi tok i uke 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...