Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker å introdusere noen spill på data til jenta mi, noen som har tips om gøye og enkle spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ett Lek og Lær spill. Lille mann elsker det han er 2,5.

Spillet er for barn mellom 1,5 og 3år.

 

Lille mann har blitt en reser og han spiller ikke så ofte. Det er musikk, form og farge oppgaver. Noe bokstav og tall oppgaver også.

 

 

 

Skrevet

Vår 3åring har spilt en del Sofie. De finns i flere varianter (og hvis du har hørt om Josefinespillene, så er Sofie lillesøsteren til Josefine og passer for litt yngre barn).

Skrevet

takk for gode tips!! skal se om jeg kan finne noe, er greit å komme seg litt inn i den "virtuelle verden" for de små også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...