Gå til innhold

andre som har hatt planlagtks under narkose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha planlagt ks, men må vist ha narkose. Var som å få eit "slag i tryne". Trudde virkelig eg skulle få vere med å oppleve når baby kjem til verden. Sist hadde eg ks med spinalbedøvelse. Korleis var det for dokke, gjekk det lang tid før dokke fekk møte babyen. Er igrunn det eg tenker mest på. Om eg må vere uten den lenge. Og kor lang tid det tar før eg får opp på føden? forstod på anestesi sjukepl at eg kom fortare til meg sjølv etter narkose ks eller etter eit spinal ks. Mangen tanker...trur eg må ha meg ein samtale til før den store dagen:) men alt i alt er det viktigaste at ting skjer på tryggast måte !! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... virket snodig!!! Sa de hvorfor du måtte ha det...??

Trodde bare hasteks skjedde under narkose for det er raskere å sette den bedøvelsen...

Men jeg fikk spinal andre gangen for da var det ikke fullt så kritisk som første gangen... Håper på spinal denne gangen også...

Gikk greit med narkose også, men det tar nok litt tid før du er med deg selv igjen, men ikke kjempelang.... Husker at jeg følte meg sløvere og hadde vondt i halsen pga det røret de har i halsen, men det gikk jo det også..Jeg måtte også kikke ned å c at magen var "borte" , var litt rart å bare våkne og der var ungen ute uten at jeg visste hvordan det hadde godt og om alt var som det skulle...syns det verste av alt er smertene etter ks når man skal opp av sengen og de magemuskel bevegelsene man utsetter seg for 24/7... Man bruker jo magen til alt.. le, hoste, gå på do, løfte beina, reise seg opp.. Nei huff... gleder meg til den første uka er over....

Men om du vil vær våken, så hadde jeg hatt meg en samtale til....

en ting er at vi aldri får oppleve en normal fødsel, men da er det jo veldig greit å få med seg noe ivertfal av det som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...