Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hadde den sist inne hos svigermor, tok den antagligvis med hjem og nå er den søkk vekk!!! Dette skjedde jo på tirsdag og jeg har ikke oppdaget noe før nå, men det ene kortet er ikke brukt i allefall. Finner ikke ut om det andre før kl seks, men hvor er det?? Har div kort som er nesten umulig å erstate der!! Tips, eller hvis du "ser" den så tas all hjelp i mot med STOR takk...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Var kanskje den jeg fant på nedre Romerike i dag?? Tok pengene og leverte resten av lommeboka til politiet!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Hehehe, tror ikke det... Det var vel kanskje femti kr der totalt så rairai.. Det er helst kortene jeg mååå ha igjen... Jeg bor i Ringsaker nn 16.15 og er rett å slett desperat etter å få den tilbake... Stresser meg noe utrolig at jeg ikke klarer å finne den!! har lett både høyt å lavt...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Om du ikke har mistet den, så kommer den alltid til rette.. Har ikke havnet i skittentøyskurven eller noe?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 I bilen I vesken I jakke lommen Falt ned bak kommoden i gangen I lekekassen (fant min der en gang etter at tulla hadde fått tak i den) I kjøleskapet (fant min der en gang når jeg var i ammetåka)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Ja, men jeg hadde to stopp et foran bhg og et foran skolen... Er stygt redd for at jeg har mistet den på det ene eller andre stedet og at noen har tatt pengene og kastet kortene... Jeg har endevendt bilene jeg brukte den dagen, samt huset og svigermor har endevendt hos seg og vi finner den ikke...
Cat.68 Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Sånn helt umiddelbart får jeg frem at den ligger i noe som er grønnt.En grønn veske, pose ,lomme, eller sånt handlenett???
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Har du sjekket nøye i sidelommen på bilen? Der var min en gang jeg "mistet"den. Den lå helt inntil veggen i sidelommen så så den ikke og fant den ikke før jeg førte hånda rundt nede i rommet.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 JEG FANT DEN!!!!! Har snudd hele huset på hodet ti ganger og rota bilen rundt ( fant 25 kr ) var jeg nesten sikker på at jeg måtte ha mistet den på skolen. Reiste ned for å etter om den kunne ligge et eller annet sted i nærheten av skolen, da var jeg jo nesten i bhg og der var jeg jo nesten i firmabilen og der var den! På overhylla og der har den ligget siden tirsdag... *hurra* Er nå sykt lykkelig og skal antagligvis fjerne mange av de kortene som er vanskligst og erstate, samt blokkere... ( legger dem sikkert på et lurt sted og glemmer de helt til når jeg trenger dem!) Tusen takk for hjelpen til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå