Gå til innhold

spørsmål angående valg av flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil gjerne ha et barn til, men jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg. Jeg er 33 og han 34. Har et barn sammen og jeg har et fra et tidligere forhold. Barnet vårt er snart 2 år og jeg tenker at hvis vi skal ha et til, må vi nesten få det innen 1,5-2 år. Hadde dere valgt å få et barn til eller latt være hvis dere var veldig i tvil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to barn sammen. Jeg var veldig i tvil om vi skulle ha nr 3, men mannen mente vi burde stoppe. Siden jeg var såpass i tvil og mannen ikke ville, blir det nok ikke flere barn på oss. Når avgjørelsen først er tatt føler jeg meg veldig komfortabel med det valget og da vet jeg at det er riktig.

Skrevet

Det som fikk meg til å endre følelse på det var en kollega som sa til meg at nå når hun var blitt for gammel til å få barn så angret hun på de barna hun ikke fikk. Hun ville veldig gjerne ha hatt flere enn to. Og derfor har jeg nå valgt å forhåpentligvis få en til :) Pluss mange andre grunner også da selvfølgelig, men det var det som gjorde at jeg bestemte meg. Jeg ser hvor mye hun angrer.

Skrevet

Hvorfor er du i tvil? Det kan være lurt å sette opp ei liste over positive og negative ting med å skulle bli gravid igjen :o)

Skrevet

Jeg er litt i tvil for jeg vil ikke at det skal bli stress med barna. Jeg liker å ta meg god tid med begge barna og er redd for at det blir mere stress enn kos med å få ett til. I tillegg så vet jeg ikke om vi har råd til det.

Vi må da kjøpe oss en større bolig..Men er det sånn man skal tenke liksom? Jeg vet jo at jeg helt sikkert ikke kommer til å angre når jeg først har fått barnet, men klarer likevel ikke bestemme meg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...