lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 er 31 år,å plages sånn me uren hud,kviser...er det noen som har noen gode tips til meg? :-)
lavendelblomst Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Har du fet eller tørr hud? Jeg har fet hud og bruker en gel og en ansiktskrem uten fett. Hvis du er virkelig plaget bør du gå til legen, få en henvisning til hudlege. Det finnes en type tabletter som virkelig fjerner alt, men den har mange bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå