Gå til innhold

Hva fikk du eller ønsket deg da du ble 30?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den "store" dagen nærmer seg med stormskritt (skrekk og gru), og nå har folk (gubben, familien og svigers) begynt å etterlyse ønskeliste!

 

Jeg ønsker meg jo strengt tatt ingenting (som jeg stoler på at andre kan kjøpe for meg).. Skulle tatt seg ut at pappa gikk ut for å kjøpe veske, haha! Den veska hadde nok ikke blitt mye brukt er jeg redd...

 

Gubben har hintet kraftig om jeg ønsker meg iphone, og det gjør jeg jo for så vidt, men må nesten ha noen alternativer, ellers føles det mer som å bestille en gave. Og det vil jeg jo ikke.

 

Noen forslag? Og er det greit å ønske seg ting til huset? Kunne tenkt meg en godstol til verandaen for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var høygravid da, og orket rett og slett ikke store selskapeligheter.

 

Så det var ikke mye gaver, men fikk gullarmbånd og en del 1000-lapper av mine foreldre. Husker ikke det andre jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ûberpregnant... og sliten.. så jeg hadde ikke noe særlig selskap..

 

Som gaver.. fikk blomster av mor, og kyss av min kjære... Når babyen ble født fikk jeg ett flott gavekort jeg kunne bruke på sandvikastorsenter... på helt ny garderobe.. (var blitt firebarnsmor, og trengte vel litt nytt etter å ha vasset de siste 6 årene i gravidtøy) av de eldste barna fikk jeg te på sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ønsket meg et spa opphold. eller time på spa.

 

fikk kremer;(

 

spa har jeg aldri vert på og får nok aldri anledningen er nå 33år det får bli når jeg blir skikkelig gammel det. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av min familie fikk jeg en nydelig perlekjede til mange mange tusenkroner. Min søster som valgte, hun har best smak. Kjeden blir nok et arvestykke etter hvert.

 

Mannen fridde kl 12, så jeg fikk brilliantring av ham.

 

Det var de 2 viktigste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 27 i sommer, men har allerede fortalt mannen hva jeg ønsker i 30-årsgave. Vi har 5 års bryllupsdag samme uka, så jeg ønsker meg en reprise av bryllupsreisen. En enkel, billig og utrolig romantisk reise. Så håper det blir det :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, har fått noen ideer her. Ferie med mannen hadde jo vært fantastisk, men da må jeg vel ønske meg barnevakt samtidig. Ikke dumt. :)

Smykker tror jeg jeg kan se langt etter, ihvertfall fra mannen (han har "smykkefobi" :P ).

 

Ellers er det jo litt trist med deg som fikk "ingenting", hvis ikke du mente at det var det du ønsket deg. I så fall var det vel helt greit.

 

Hører gjerne fra flere, på forhånd takk! :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, har fått noen ideer her. Ferie med mannen hadde jo vært fantastisk, men da må jeg vel ønske meg barnevakt samtidig. Ikke dumt. :)

Smykker tror jeg jeg kan se langt etter, ihvertfall fra mannen (han har "smykkefobi" :P ).

 

Ellers er det jo litt trist med deg som fikk "ingenting", hvis ikke du mente at det var det du ønsket deg. I så fall var det vel helt greit.

 

Hører gjerne fra flere, på forhånd takk! :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg noe "varig", som jeg kan ha resten av livet liksom..

 

Mannen samlet sammen noen gode vennepar og barnevakt så vi kunne ta en bedre middag ute på restaurant også fikk jeg en ring i hvitt gull med flere diamanter på.

 

Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en ektemann:) vi giftet oss på bursdagen min. Fikk jo mange bryllupsgaver, men svært få bursdagsgaver:(

 

Men men, jeg ønsket meg jo mannen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor lite viktig gaver og slikt har blitt... når jeg var barn var jeg antagelig den som elsket pakker mest av alle ;) Nå syns jeg ikke det er viktig, det som er viktig er at ungene får, og det er det som er gøy.

 

Når det er sagt så nærmer min 30-årsdag seg også faretruende...bare 1 måned :S Og jeg blir nok å få litt pakker da, og siden telefonen min har slitt litt de siste månedene så håper jeg at jeg vil få telefon fra gubben. ;)

 

Også blir jeg veldig glad for gode kremer, men det får jeg nesten aldri.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg en sammenkomst for hele familien, og sa at det ikke var så viktig med gaver!

Vi hadde en super kveld, med masse god mat, drikke, dans og morro :o)

Jeg fikk bla. en bil, et nydelig perlesmykke og endel penger blandt en masse koselige småting. Noe av det som rørte hjertet mest var et serveringssett som min bestemor fikk til sin 30 års dag for nesten 60 år siden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.47 æsj bare gni det inne du.

 

men jeg likte verdien i den gaven du fikk etter din bestemor den var fin og ville vert den gaven jeg hadde satt mest pris på.

 

selv så valgte jeg å ikke feire dagen ønsket heller ingen gaver men fikk jo litt tegninger fra ungene og min manns nydelige bløtkake. det var kos jeg ønsket en skikkelig hyggelig dag med mann og barn og det fikk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mannen fikk jeg et weekendopphold i en europeisk storby - sammen med han da. Han hadde bestilt og ordnet alt. også barnevakt og fri fra jobben (hadde ringt sjefen min:))

 

Av ungene fikk jeg 30 røde roser

 

Av foreldrene mine fikk jeg bunadsbelte som var det eneste jeg faktisk ønsket med (sølvbelte). Av svigerforeldrene mine fikk jeg spa-time:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir strax 30 jeg også og har ønsket meg klokke, skikkelige joggesko (er gravid), solstol og en natt el to på hotell :) ikke anelse hva jeg får.. eller, jeg skal velge meg en klokke fra foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...