Gå til innhold

Noen som har to gode lavkarbo oppskrifter å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med middagslister og mangler to middager for at listen skal bli komplett. Kan gjerne være noe barna også kan spise ;) Noe lett og godt i en ellers travel hverdag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.

Svinekjøtt med fløtegratinert sellerirot

nachos (bruker de runde kavli osten med jalapenos og så kjøttdeig med et tacokrydder med lavt karbo innhold og så ost da)

blomkål og brokkoli grateng med chorizo pølse nedi

også elsker jeg en oppskrift jeg fant her inne: kyllingfilet med grønne druer og creme fraiche. Så kan man lage jukeris av blomkål. Det er supergodt og er barnevennlig :)

Skrevet

Har du oppskriften på disse to?: blomkål og brokkoli grateng med chorizo pølse nedi og kyllingfilet med grønne druer og creme fraiche

Skrevet

Har du oppskriften på den med blomkål, brokkoli og chorizo pølser og den med kyllingfilet og druer?

Skrevet

jeg syns forresten at den er best med to buljong terninger.

Jukseris kan du ha til. rasper blomkål som du steker på panna i litt smør.

Skrevet

Også legger du det i ovnen til osten har smeltet eller? 180grader eller noe? Skal prøve ut begge to. Tusen takk ;)

Skrevet

Jeg lager en veldig god fløyelsgrøt. Er veldig god til frokost, men sikkert også til middag, hvis man er sugen på noe godt.

100 gr smør, smeltes i en kjele. Tilsett 1,5 teskje johannesbrødkjernemel. Spe med fløte til passe konsistens og la det koke i 2 min. Serveres med kanel og et dryss sukrin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...