Gå til innhold

Noen som har et godt tips til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine er 7 1/2mnd nå og vi har tenkt å skifte bilstol. Dvs at vi nå skal begynne å bruke den type bilstol som skal stå fastmontert i bilen.

Mitt spørsmål er hvordan skal jeg klare å frakte jentene fram og tilbake nå? De er begge ganske store og tunge jenter - så klarer ikke å bære de samtidig for lenge..... Stress å måtte ta med vogn overalt...

Har vundert babybjørn - men leser at det og blir tundt( de veier begge 10kilo) De klarer ikke å sitte enda - så det er vel ingen andre allernativer???

(før bar jeg de bare i bilstolen...)

En annen ting - hu ene jenten min er så ufattelig suttrete... Vil bli bært hele tiden - vist ikke ligge hu og suttre og grine.... Kan jo ikke gi henne oppmerksomhet hele tiden?? Hvor lenge kan hu ligge og grine på gulvet??? Vett at hun ikke har vondt - for med engang jeg tar henne opp slutter hu....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, 7,5 mnd og 10 kg? Store tvillinger - bra jobba ;o) Mine er nå et år, og de er ennå ikke 10 kg.

Vogna er nok din beste venn en liten stund til, men om ikke lenge så kommer de til å gå, da blir alt så mye enklere. Den ene jenta vår går nå, og da åpner en helt ny verden seg, ...for mamma også. Jeg bar jentene på armen ut og inn i bilen da vi skiftet til fastmonterte seter, og i butikken hadde jeg en i babysete og en i vogna (hadde med en pute i veska som jeg satt henne inntil så hun satt støtt.)

Vår ene hadde også en periode hvor hun bare ville bli båret rundt, hun la seg ned på magen og skrek når vi ikke plukket henne opp. Vi var konsekvente med å ikke ta henne opp når hun var slik, men ofte så satte vi oss ned på gulvet litt foran henne med noen leker, søsteren kom jo da fort til for å leke og etter en stund så forsto hun som skrek at hun måtte komme til oss dersom hun skulle få være med på leken. Fungerte for oss.

Skrevet

Takk for svar.

Ja jentene mine er store!!!! Tror eg har fløte istedenfor melk i brystene...;-)

Får vel bare drasse med meg vognen en liten stund til ja..

Gleder meg til mine og kan gå!

Har prøvd å sitte på gulvet sammen med henne og søsteren å lekt - men ikke snakk om.... Hu bare suttre og grine - og gir seg ikke før hu blir tatt opp. Og det e ikke alltid hun godtar å bare bli holdt - neida hu vil at med ska gå rundt med henne og...

Bestemmer meg ofte for at nå skal eg ikke ta henne opp - gir henne leker og synger for henne - Men det ende som regel med at jeg ikke orker griningen og tar henne opp....

Har holdt på sånt i 1-2uker nå - så håper det snart går over!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...