Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Ingrid, Johan, Astrid, Ingebjørg, Olav, Anders, Ellen. Mange fler også
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Agnes, Astrid, Hedvig, Ingrid, Ingeborg, Alva, Josefine, Matilde, Johanne, Anna, Minda, Marie Konrad, Herman, Henrik, Erik, Eirik, William, Mads, Ole, David, Olai
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Anders Arthur Olav Erik Henry Edwin Alvin Oscar Albert Edward Einar Jens Ingerborg Ingrid Molly Lilly Astrid Klara Nora Marie Ruth Regine Ragna Othilie Eva
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Jeg liker nesten bare slike gamle navn, jeg. Noen av de fineste synes jeg er Astrid, Nora, Ellinor, Ingeborg, Ingebjørg, Alma, Alva, Marie, Ellen, Sigrid, Signe, Eirin, Erika ++++ Sigve, Johan, Eivind, Hermann, Olav, Torjus, Torvald, Vemund, Vebjørn +++
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Gamle navn kommer alltid tilbake. Ditt også, bare det blir gammelt nok. Våre barnebarn og oldebarn blir nok hetende Linda, Hege, Rune og Geir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå