Gå til innhold

Mannen har kuttet strengen og jeg har så babysug :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi har 4! Skulle jo vært fornøyd. Men, nei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg en ny mann, eller innse at det ikke er din oppgave å befolke verden alene.

Skrevet

Herre gud, 4 må jo være bra...

jeg skjønner ikke hvordan folk har råd til å ha så mange barn... Barn er sinnsykt dyrt. Jeg har 2, tjener bra og føler at det vil være for dyrt å få ett barn til...

Skrevet

Noen blir aldri ferdig med babysuget, uansett hvor mange de får. En gang må være den siste, 4 barn bør vel holde for de fleste. Har 3 barn og selv om det av og til skrangler i eggstokkene når jeg ser en baby så vet jeg at det er nok med de vi har.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gamle barna deres / dine er eller hva slags livssituasjon dere er i, men jeg lurer litt på hva du har lyst til?

Jeg er selv trebarnsmor, og min erfaring så langt (eldste er 9 år) er at svangerskap, fødsel og barnehageårene er plankekjøring i forhold til det som venter av oppfølging på skole, fritidsinteresser, venner, overnatting, bekymringer og ikke minst økonomi.

Vi er skapt for reproduksjon, så at du blir litt verpesyk rundt eggløsning er helt normalt. Men tenk på alt etterpå, de skal jo følges opp og ha en mamma og pappa som har tid til hver enkelt også.

Skrevet

Jeg har mye penger og mye tid. Jeg synes 4 barn er lett.

hi

Skrevet

Hva med å få inn et fosterbarn? Mange barn der ute som trenger supermammaer som deg:)

Skrevet

12.44 Ja kanskje det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...