Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hehehe, legger merke til at maaaange innlegg her inne handler om trening, slanking og mat generelt sett i disse dager. Panikken setter i ser jeg Har selv gått ned 30 kg og merker at jeg gru-gleder meg til vi skal til syden i sommer!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Hehe ) Jeg begynte på kampen i januar, orket ikke sånn stress-slanking. Grattis med stort vekttap! =D
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Jepp,jeg er en av de som stresser litt.....Begynte i starten av april og har gått ned 5,5 kg da, så det går rette veien :-) Har bestilt meg bikini og kjole i en str mindre enn vanlig, jeg har så troen på meg selv :-D
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Hehehe, godt å se at jeg ikke er alene om å starte leeenge før Begynte for fullt i februar med Grete Roede, to mnd etter hasteKS. Hadde nok mye vann i kroppen, derfor har de 30 kg gått rimelig kjapt. Jeg har fortsatt ca 15 kg igjen til der jeg ønsker å være, men jobber med det i et sunt tempo Jeg har gjort det samme som deg 11:16, har kjøpt meg en rålekker løpejakke i en str for liten som ligger klar HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Hahaha ja det er endel desperasjon å spore der ute ;o) Samtidig syns jeg det alltid er like trist med overskrifter som "hvor fort kan jeg gå ned 10 kg" og "slankeplaster - fungerer det?" :oP
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 tar på meg vinterressen å setter meg i sola på trass!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Hehehe 12:38, hvor er liker-knappen når man trenger den?? :oP
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Hysj, må ikke si sånne ting høyt! Moderator kan jo finne på å legge inn link som kan legges rett på facebook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå