Gå til innhold

skien noen?? =D


Jeana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! =D

jeg er 24 år og har 2 nydelige jenter og ei ste datter=) nå venter jeg min nr 3=)

moro å treffe noen som er fra samme distrikt.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! =D

jeg er 24 år og har 2 nydelige jenter og ei ste datter=) nå venter jeg min nr 3=)

moro å treffe noen som er fra samme distrikt.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Heisann! =)

 

88 modell fra Skien:). Ingen barn fra før. Er i uke 9=).

Moro at det var andre fra skien her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei jenter!

 

Jeg bor også i Skien! Jeg er 23 år og venter nr 2, har en liten kar på 3 år fra før av:) Termin er usikker, men slutten av januar/begynnelsen av februar blir det nok for meg! Skal på søsterhjemmet i dag for UL og få termin:) Grugleder meg, derfor jeg er våken nå;) Hadde vært koselig å ha en gjeng herfra som kan følge hverandre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er fra skien. 26 år. Har termin 21 Jan. Mitt første barn.

Hadde vært moro å møtt andre fra Skien som skal ha rundt samme tiden. Noen av dere som skal på bim treff neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann:)

Jeg er også fra Skien, er 25 år og har termin 26. januar. Dette er mitt første barn:) Veldig spennans!

Ingen andre av mine venninner har småbarn eller har tenkt til å bli gravide med det første, så det hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen andre i samme "situasjon" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mitt første barn også. Kjempekoselig å bli kjent med folk i samme situasjon :)

 

Alle her må mellem seg inn i Facebook gruppa og da! "For oss som er gravide i Telemark" tror jeg den heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 år fra skien. er ca. 8 uker. Har ikke termin før 1. Mai. men stakk innom for å kikke etter folk fra område :P

 

hvordan går det med deg da? mye dårlig, eller er du veldig oppegående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! :) Jeg er 26 og har en liten gutt på vei (bor i skien) og har termin 22 Januar :) hadde vært gøy å bli kjent med skiensjenter som skal ha barn samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...